Geplaatst op: 15-06-2018
Auteur: Marc Gerlings

Belevingstentoonstelling Fabeltjesland op 29 september open

Belevingstentoonstelling Fabeltjesland op 29 september open
Foto: Buro Vermaeck
Vandaag is de kaartverkoop gestart van de belevingstentoonstelling ‘Fabeltjesland, een reis door 50 jaar Fabeltjeskrant’ gestart. Fabeltjesland vindt van 29 september t/m 2 december 2018 plaats in LP2 in Rotterdam.Het is een beleving van het best bekeken Nederlandse kinderprogramma ooit: de Fabeltjeskrant. Strategisch moment want de Fabeltjeskrant komt weer terug, als bioscoopfilm. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: beleving, attractie, film, Rotterdam, concept

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/09/18
TUI eerste plaats in e-commerce
TUI Nederland is trotse aanvoerder van de Travel top 25 van Twinkle e-commerce top 100.
18/09/18
Programma Vakdag Zet je Regio op de Kaart online
Het programma van de Vakdag Zet je Regio op de Kaart 2018 staat online. Op deze dag hopen we je te...
17/09/18
Air Miles worden ingewisseld
Per 1 november 2018 vervallen de eerste Air Miles die vijf jaar geleden of langer zijn uitgegeven.
12/09/18
Nominaties Hotello én Talent of the Year Award 2019 geopend
De Hotello of the Year en Talent of the Year Awards zijn de jaarlijkse verkiezingen voor Hotello’s...
10/09/18
Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne
De Hangzhou Tourism Commission hield een startevenement waarbij ongeveer 100 Britse reisbureaus aan...
07/09/18
Sterke groei aantal online bezoekers aan Noord-Holland Noord
Het toerisme in de regio Noord-Holland Noord zit sterk in de lift. Destinatiemarketingorganisatie H...
07/09/18
Exclusief voor leden
ACM kijkt kritisch naar misbruik consumentengedrag bij boekingssites
Autoriteit Consument & Markt kijkt kritisch naar de ontwikkeling van marketingkennis bij bedrij...
06/09/18
Erfgoedfestival bundelt ook krachten in beleid en beheer
Van 31 mei tot 9 september 2018 bundelden de musea en erfgoedinstellingen in de Gooi en Vechtstree...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk