Zandvoort wint met eigenzinnige strategie Nationale Citymarketing Trofee 2018
Dordrecht en Zandvoort zijn gisteren
na het Nationaal Congres Citymarketing naar huis gegaan met de
Nationale Citymarketing Trofee 2018. Voor Zandvoort een bijzondere beloning omdat het recent een forse transformatie doormaakte en zichzelf opnieuw uitvond.
Dordrecht won de titel in de categorie
steden met meer dan 100.000 inwoners. De gemeente won van de andere
genomineerde steden Den Haag, Tilburg en Leeuwarden. Zandvoort werd
winnaar onder de steden met minder dan 100.000 inwoners en liet
daarmee gemeenten als...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, citymarketing, prijzen, awards