Geplaatst op: 16-04-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer
Het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland heeft op een ludieke wijze 150 leden van de Tweede Kamer uitgenodigd voor de Nationale Kersenparty op 22 juni 2018 in Culemborg. Medewerkers van het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland overhandigen donderdag persoonlijk 150 potjes jam van ondernemer Greetje fruitbeleg, een typisch streekgebonden product uit FruitDelta Rivierenland.


De Nationale Kersenparty is hét zakelijke netwerkevenement van het jaar zonder winstoogmerk. Het Nederlandse Rode Kruis is het begunstigde doel van het evenement. Er wordt een inspirerend programma georganiseerd met volop mogelijkheden om te netwerken en een preuvenement van smaakvolle streekproducten uit FruitDelta Rivierenland.


Om het preuvenement mogelijk te maken, werkt RBT Rivierenland samen met verschillende ondernemers uit de regio. Het preuvenement wordt daarnaast uitgebreid met diverse horeca- en streekstands uit Rivierenland, waaronder Greetje fruitbeleg. Zij produceren jam gemaakt van honderd procent Betuws fruit.


In samenspraak met Regio Rivierenland, ondernemersverenigingen en regionale organisaties is RBT Rivierenland jaarlijks verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van de Nationale Kersenparty met steeds een gemeente in FruitDelta Rivierenland als gastheer. Het doel van de Nationale Kersenparty is om relaties vanuit de streek Rivierenland te verbinden met het provinciale, nationale en zelfs internationale netwerk. Op deze manier kunnen we regionale ambities, ontwikkelingen en innovaties delen.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, promotie, rivierenland

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

13/07/18
Exclusief voor leden
Interrail gaat nieuwe samenwerking aan in tours
SANDEMANs NEW Europe en Interrail hebben de krachten gebundeld in een nieuwe samenwerking, waarbij ...
13/07/18
Exclusief voor leden
Dino park in Schiedam draait goed
Het tijdelijke dinosaurus park in Schiedam Jurrasic Kingdom ontving vandaag haar tienduizendste bez...
11/07/18
Exclusief voor leden
Originele Escher voor 100.000e bezoeker tentoonstelling Fries Museum
Na iets meer dan elf weken na de opening vande tentoonstelling Escher op reisverwacht het Fries Mu...
05/07/18
Zes miljoen euro voor marketingplan Werelderfgoed Waddenzee
De provinciale marketingorganisaties Marketing Groningen, Merk Fryslân en Holland boven Amsterdam ...
04/07/18
Kick off Gastvrije Binnenstad Eindhoven
Eindhoven is een van de 4 pilot-steden in het landelijke project Gastvrije Binnenstad. Het proj...
03/07/18
Kersen kopen verandert in Betuwse fruitattractie
Een gezelschap van 128 dagrecreanten van Chinese afkomst bracht maandag 2 juli een bezoek aan de Be...
02/07/18
SAMR en provincies actualiseren leefstijlen
Acht samenwerkende provincies hebben de zogenoemde Leisure Leefstijlen geactualiseerd. Overheden, or...
27/06/18
Carlson Wagonlit Travel boekt aanzienlijke vooruitgang in maatschappelijkverantwoord ondernemen
Carlson Wagonlit Travel (CWT), de wereldwijde zakenreis-managementorganisatie, publiceert haar jaarl...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk