Geplaatst op: 16-04-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer

150 jampotjes van Rivierenland naar Tweede Kamer
Het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland heeft op een ludieke wijze 150 leden van de Tweede Kamer uitgenodigd voor de Nationale Kersenparty op 22 juni 2018 in Culemborg. Medewerkers van het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland overhandigen donderdag persoonlijk 150 potjes jam van ondernemer Greetje fruitbeleg, een typisch streekgebonden product uit FruitDelta Rivierenland.


De Nationale Kersenparty is hét zakelijke netwerkevenement van het jaar zonder winstoogmerk. Het Nederlandse Rode Kruis is het begunstigde doel van het evenement. Er wordt een inspirerend programma georganiseerd met volop mogelijkheden om te netwerken en een preuvenement van smaakvolle streekproducten uit FruitDelta Rivierenland.


Om het preuvenement mogelijk te maken, werkt RBT Rivierenland samen met verschillende ondernemers uit de regio. Het preuvenement wordt daarnaast uitgebreid met diverse horeca- en streekstands uit Rivierenland, waaronder Greetje fruitbeleg. Zij produceren jam gemaakt van honderd procent Betuws fruit.


In samenspraak met Regio Rivierenland, ondernemersverenigingen en regionale organisaties is RBT Rivierenland jaarlijks verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van de Nationale Kersenparty met steeds een gemeente in FruitDelta Rivierenland als gastheer. Het doel van de Nationale Kersenparty is om relaties vanuit de streek Rivierenland te verbinden met het provinciale, nationale en zelfs internationale netwerk. Op deze manier kunnen we regionale ambities, ontwikkelingen en innovaties delen.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, promotie, rivierenland

||| Blogs |||

24/10/18
Toeristen verleiden wordt het nieuwe belijden
Amsterdam puilt uit van de toeristen. Goed voor de economie, maar minder aangenaam voor veel inwone...
04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
25/09/18
En Footzy is (W)elke Plek
Het aantal kwalificaties in bijna 40 jaar noeste arbeid dat mij is opgespeld groeit nog steeds met...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
24/07/18
Time Out
Time Out
24/07/18 · Leisure · Han Verheijden | Lees meer
Zoals ik in mijn vorige column schreef, heb ik afgelopen winter een skiongeluk gehad. Hierdoor was...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/11/18
Nominaties voor innovatie award Horecava
Rookworst van damhert uit de duinen, composteerbare patatbakjes van suikerriet, medewerkers werven d...
16/11/18
Exclusief voor leden
Nieuw Vrijetijdsmerk voor alle Flevolanders
Visit Flevoland heeft een nieuw vrijetijdsmerk voor de provincie gelanceerd. Volgens deze destinati...
16/11/18
Exclusief voor leden
Eduard Pieter Oud stapt over naar Respons
De voormalig zakelijk directeur van Amsterdam Marketing wordt samen met de huidige directeur Lex Kruijver verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van Respons.
16/11/18
Exclusief voor leden
Moeten we over naar een kilometerprijs voor vervoer?
De klimaatdoelstellingen van het kabinet voor 2030 worden niet gehaald wanneer het huidige autobelastingenstelsel niet op de schop gaat.
15/11/18
Exclusief voor leden
Aanleg groen gestart van Roompot domein
De aanleg van het ruim 8 hectare grote landgoed begon op 1 oktober 2018.
15/11/18
Exclusief voor leden
Wat verwachten ondernemers in onze branche van 2019?
Ondernemers in de horeca zijn iets minder positief over de omzet voor 2019, maken zich zorgen over de arbeidsmarkt maar gaan wel meer investeren.
15/11/18
Hoever kun je de service aan boord uitkleden?
Nu luchtvaartmaatschappijen steeds meer concurreren op de kale vliegprijs, proberen ze hun verdienmodel overeind te houden met betaalde extra diensten. Maar wat vindt de passagier daarvan?
15/11/18
Nederlander boekt vaker vliegreis voor kerstbeleving in Midden- en Oost-Europa
De Nederlandse vliegtuigpassagier zoekt meer en meer in Wenen, Praag en Krakow de authentieke Midden...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk