Geplaatst op: 04-04-2018
Auteur: Marc Gerlings

Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties

Noord-Holland Noord brengt visie uit op vitale verblijfsaccommodaties
Noord-Holland Noord is een populaire bestemming voor toeristen en recreanten. Jaarlijks verblijven er miljoenen gasten bij één van de ruim 220.000 slaapplaatsen in de hotels, pensions, bungalowparken of opcampings in de regio. Om ook in de toekomst aantrekkelijk te blijven voor toeristen hebben de NHN-gemeenten in samenspraak met de verblijfsrecreatiebedrijven, natuurorganisaties en brancheorganisaties een regionale visie op de verblijfsrecreatie ontwikkeld. 

Om de toppositie van de Noord-Hollandse verblijfsrecreatie te behouden moeten ondernemers hun aanbod aanpassen aan de veranderende consumentenbehoeften, meldt het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, accommodatie, productontwikkeling, beleid, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/10/18
8 trends reizen voor 2019
Van reizen om te leren tot meer plannen voor weekendtrips.
18/10/18
Exclusief voor leden
Ernst Daniël Smid, Ron Brandsteder en Marco Bakker in campagne voor Denemarken
Ernst Daniël Smid, Ron Brandsteder en Marco Bakker zitten samen in een televisieprogramma voor een destinatie. Voor Nederland? Nee.
17/10/18
Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam
Hertz biedt door deze samenwerking autohuurvoordelen aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam.
16/10/18
Studenten houden congres Over-Toerisme (tijdens congres live stream)
Voor de opleiding Tourism Management van de Hogeschool Inholland Rotterdam, organiseren derde jaars...
16/10/18
Inschrijving vernieuwde Aad Struijs Persprijs 2019 geopend
De Aad Struijs Persprijs (ASP) 2019 is geheel vernieuwd en uitgebreid. Schrijvers, fotografen, blogg...
09/10/18
Exclusief voor leden
Groei toerisme Amsterdam berekend
De berekening toont een 4.1 miljoen extra overnachtingen per jaar over enkele jaren.
08/10/18
Utrechts Erfgoed wordt wereldberoemd met Swing by, Say hi
Op zaterdag 6 oktober was de feestelijke prijsuitreiking van de prijsvraag Utrecht Wereldberoemd. Va...
08/10/18
Exclusief voor leden
Ongevraagde telefonische verkoop wordt verboden
Bedrijven of organisaties mogen consumenten straks alleen nog benaderen via de telefoon als een consument daar expliciet toestemming voor geeft.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk