Geplaatst op: 26-03-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Nieuwe LED schermen in Eindhoven

Nieuwe LED schermen in Eindhoven
Eindhoven krijgt tien nieuwe LED schermen lang de invalswegen. Bijzonder is dat de opbrengsten van de schermen ten goede komen aan de citymarketingorganisatie van Eindhoven die de schermen ook exploiteert. Deze nieuwe LED schermen hebben een aanzienlijk groter beeld en zijn van een veel betere beeldkwaliteit dan de oude. Daarnaast kunnen deze straks door de afnemers zelf online worden geboekt. Op de nieuwe schermen worden (stilstaande) beelden getoond ter aankondiging van activiteiten, evenementen of informa...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, steden, citymarketing, noord-brabant

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/05/18
30% jongeren vindt zich verslaafd aan social media
Social media belangrijk? Ja, 85% van de Nederlanders gebruikt social media en vaak heeft dat een po...
16/05/18
Arnhem krijgt sportburgemeester
Arnhem is dit jaar European City of Sport 2018. Om deze titel te bekronen en het belang van sport te...
09/05/18
Bedrijven kunnen reputatie aanzienlijk verbeteren met menselijke tone of voice op social media
Op 16 mei 2018 promoveert NHTV-docent Corné Dijkmans op de Vrije Universiteit van Amsterdam ...
03/05/18
Nominaties Nationale Citymarketing Trofee 2018 bekend
De nominaties voor de 9eeditie van de Nationale Citymarketing Trofee (NCT) zijn bekend. Net als vo...
26/04/18
Scan markt voor groepsaccommodaties
Groepsaccommodaties Nederland (GN) heeft het initiatief genomen om te komen tot een nieuwe stra...
26/04/18
Exclusief voor leden
Lancering campagne Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen 2018
Op dinsdag 24 april 2018 is de campagne Utrechtse Kastelen & Buitenplaatsen officieel gelanceer...
24/04/18
More women in tech?
Boekingssite Booking.com kondigt vandaag een samenwerkingsverband met Web Summit aan. Gezamenlijk z...
23/04/18
Deens verkeersbureau houdt Nederlandse week voor meivakantie
VisitDenmark houdt een ‘Nederlandse week’, een actieweek waarbij wordt gewerkt aan free publici...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk