Geplaatst op: 16-03-2018

STIRR inspiratiereis 2018 naar de Alpine Pearls

STIRR inspiratiereis 2018 naar de Alpine Pearls

Van 20-23 juni 2018 organiseert Stichting Innovatie Recreatie en Ruimte (STIRR) een inspiratiereis naar de Alpine Pearls. Doel van de reis is om inzichten op te doen over innovatieve aanpakken van het gastvrijheidscluster die bijdragen aan duurzame gebiedsontwikkeling en versterking van het netwerk van de Nederlandse gastvrijheidssector. Het reisgezelschap bestaat uit maximaal 25 professionals uit het gastvrijheidscluster, waaronder ondernemers, bestuurders van overheden en maatschappelijke organisaties. 


Over de reis
Tijdens de reis bezoeken we aansprekende initiatieven rondom groen ondernemerschap die goed aansluiten bij het thema regionale samenwerking voor een duurzame en beleefbare leefomgeving. We gaan naar Werfenweng, koploper op het gebied van toeristische mobiliteit en duurzaamheid binnen de Alpine Pearls en bezoeken de plaats Ellmau waar het toeristisch seizoen zeer succesvol is verlengd. Er is expliciet aandacht voor de verbetering van de kwaliteit van het landschap én het behalen van een duurzaam rendement. Onderwerpen die aan bod komen zijn: duurzame toeristische ontwikkeling, duurzame mobiliteit, succesvolle seizoensverlenging, een breed gevoed betalingssysteem voor de toeristische infrastructuur en regionale en internationale samenwerking. Het programma biedt ruimte voor verdieping en discussie. 


In het programma en de uitnodigingsbrief vindt u meer informatie. De kosten voor de reis bedragen €1850,- per persoon. Inbegrepen in deze prijs zijn: vliegreis, 3 hotelovernachtingen in 1-persoonskamer, diners, lunches, activiteiten en transfers naar locaties genoemd in het programma. Eerdere reizen van STIRR zijn steeds zeer gewaardeerd door de deelnemers.


Meer informatie
Wilt u deelnemen of meer informatie? Neem dan deze week (uiterlijk 16 maart) contact op met Tanja Emonts via emonts.tanja@gmail.com of bel 06-20874349.

www.stirr.nl

Trefwoorden: toerisme, reis, inspiratie, innovatie, productontwikkeling

||| Blogs |||

04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/10/18
Aan de slag met jouw regio?
Ongeveer 500 vakgenoten reisden vorige week af naar Deventer voor de eerste Nationale ToerismeTop....
18/10/18
Exclusief voor leden
ADE Green levert Plastic Promise op voor festivals
Plastic Promise, campagne voor het terugdringen van plasticgebruik bij festivals is gelanceerd bij ADE Green. Het plasticgebruik ligt nog hoog bij festivals.
17/10/18
Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant
De organisatie van het Varend Corso 2019 wil de deelnemers aansporen tot extravagante boten en daarom is het thema WOW! gekozen.
16/10/18
Inschrijving vernieuwde Aad Struijs Persprijs 2019 geopend
De Aad Struijs Persprijs (ASP) 2019 is geheel vernieuwd en uitgebreid. Schrijvers, fotografen, blogg...
16/10/18
Horecava introduceert de ‘Horecava Street Takeover’
Horecava organiseert in samenwerking met Ondernemersvereniging Reguliersdwarsstraat op 7, 8 en 9 jan...
08/10/18
Utrechts Erfgoed wordt wereldberoemd met Swing by, Say hi
Op zaterdag 6 oktober was de feestelijke prijsuitreiking van de prijsvraag Utrecht Wereldberoemd. Va...
02/10/18
Kunst en waarschuwing in Museumpark Rotterdam
Als een virtuele vloed gemaakt van LEDs, software en lenzen overspoelt WATERLICHT op 25, 26 en 27 ...
01/10/18
Paul Makken: antwoord op hoe je routes in de markt zet
Zet je regio op de kaart op 1 november. Je kunt bijvoorbeeld naar Paul Makken die antwoorden geeft hoe je routes in de markt zet.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk