WeChat essentieel voor bedrijven die Chinese markt willen veroveren
Met bijna 191 miljoen internationale
Chinese toeristen in 2021 moeten toeristische bedrijven zich
grootschalig voorbereiden op het gebruik van WeChat. Dat stelt
GlobalData in een analyse van de Chinese markt. Vorig jaar maakten
Chinezen 136,5 miljoen buitenlandse reizen waarmee deze markt nu al
groter is dan de Amerikaanse.
In China is deze social muti purpose
app wijdverbreid en enorm veel gebruikt. Naast een sociale
functie kan met WeChat ook worden betaald. De groeiende bereidheid van Chinezen om
de wereld te...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: inkomend toerisme, china, apps, betalen