Geplaatst op: 05-03-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Helmond sluit aan bij VisitBrabant Convention Bureau

Helmond sluit aan bij VisitBrabant Convention Bureau

Helmond heeft zich voor wat betreft de promotie van events en congressen aangesloten bij het VisitBrabant Convention Bureau.


Heleen Huisjes, directeur VisitBrabant en Leo Grunberg, directeur Helmond Marketing ondertekenden het officiële convenant woensdagavond in Kasteel Helmond.


VisitBrabant Convention Bureau is een onafhankelijke serviceorganisatie voor meeting planners, PCO’s en andere professionals die ondersteuning wensen bij het vinden van een perfecte locatie voor meetings, incentives, conferenties en/of events.


Helmond sluit zich met de ondertekening van dit convenant aan bij VisitBrabant Convention Bureau. "Een prachtige kans om als stad zowel nationaal als internationaal bekendheid te creëren en het aanbod voor events en congressen bij een breder publiek bekend te maken”, schrijven de organisaties in een gezamenlijke verklaring.

Trefwoorden: congressen, evenementen, zakelijk toerisme

||| Blogs |||

28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
28/07/20
I am the greatest!
I am the greatest!
28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/08/20
Stelling van Amsterdam maakt zich klaar voor Fort & Vrij
Van zaterdag 5 t/m zondag 13 september is Fort & Vrij!, met op 12 en 13 september ook het Open Monumenten Weekend. Het thema van Fort & Vrij! is dit jaar ‘Voel je vrij’.
05/08/20
Exclusief voor leden
Start campagne veilig 1,5 meter op de Heuvelrug
Met de overhandiging van de eerste folder aan directeur Piers de Jong van Bungalowpark ’t Eekhoornnest gaf de Soester wethouder Liesa van Aalst vanmorgen het startsein voor de Utrechtse campagne ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’.
05/08/20
ANVR blij met uitbreiding SGR-garantie op reisvouchers
De garantie voor de SGR-vouchers wordt uitgebreid. Gisteren was ophef ontstaan omdat die vouchers alleen door SGR gedekt zijn als de boekingsdatum op of voor 16 maart lag. Dat criterium heeft SGR nu laten vallen. Daarnaast is de regeling met vier maanden verlengd tot 1 januari 2021.
04/08/20
Booking.com ontslaat kwart van personeel
Booking.com gaat wereldwijd een kwart van alle banen schrappen.
04/08/20
Consumentenbond niet blij met communicatie rond vouchers
De Consumentenbond is niet tevreden over de communicatie van reisorganisaties rond de vouchers die ANVR-reisorganisaties uitgeven met SGR-dekking.
04/08/20
Exclusief voor leden
easyJet wil op 40% capaciteit vliegen
Voor de komende drie maanden wil easyJet de capaciteit uitbreiden naar 40% van de vloot. Dat is 10% hoger dan aanvankelijk gepland.
04/08/20
Druktemonitor voor stad en regio Utrecht van start
Inwoners en bezoekers die er in de provincie Utrecht veilig op uit willen, kunnen vanaf vandaag tere...
04/08/20
Ongekende omzetgroei voor winkels in recreatieartikelen
Het tweede kwartaal heeft de Nederlandse detailhandel 5,9% meer omgezet dan een jaar eerder. Vooral de internetverkopen groeiden sterk. Voor onze branche is de omzet in recreatiegoederen relevant en die gaven een nog noot vertoonde groei te zien.