Geplaatst op: 15-02-2018
Auteur: Tonny Klinkien

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
Campagnebeeld French Touch.

De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Belle Vie” is een grote internationale campagne waarin de Franseart de vivrecentraal staat. Dit jaar wordt de campagne voor het eerst in Nederland georganiseerd. De introductie van de campagne vond plaats op 13 februari in Amsterdam in het bijzijn van CEO’s en directieleden van grote participerende merken als Total, L’Oréal, TUI, Pierre & Vacances, ClubMed en vele anderen.


French Touch: een commerciële, culturele én mediacampagne
"Allereerst is French Touch "La Belle Vie” een feest ter ere van de Frans-Nederlandse vriendschap”, vertelt Daniel Teboul, algemeen directeur French Touch: "Nederlanders houden van Frankrijk, dat blijkt wel uit het feit dat er jaarlijks 4 miljoen Nederlanders Frankrijk bezoeken. In partnerschap met de Franse Ambassade in Nederland en een groot aantal commerciële partners, organiseren wij daarom dit jaar de French Touch campagne voor het eerst in Nederland.”

Het is een unieke samenwerking door de enorme diversiteit aan partners uit de culturele, food- en reisbranche met als doel de Nederlanders te blijven interesseren voor de Franse manier van leven.


120.000 gratis magazines
Tijdens de campagne wordt er van 20 maart t/m 20 april een aantal commerciële, culturele en feestelijke acties opgezet. Zovinden consumenten in duizenden retail locaties in de vijf grote Nederlandse steden speciale French Touch aanbiedingen. Het gaat hierbij om producten die symbool staan voor de Franseart de vivre. Daarnaast verschijnt speciaal voor deze campagne de glossy French Touch "La Belle Vie”, een gratis magazine in een oplage van 120.000.


De campagne die door Ivo Niehe wordt gepresenteerd, wordt afgesloten met een grote show in Theater Amsterdam op 20 april, waarin artiesten en vooraanstaande personen uit de Franse en Nederlandse mode- en filmwereld optreden.

www.frenchtouchlabellevie.nl.
Trefwoorden: toerisme, campagne

||| Blogs |||

17/05/18
Leisurestress?
Leisurestress?
17/05/18 · Vakanties · Han Verheijden | Lees meer
De seniorenmarkt is een segment waarvoor al lange tijd veel belangstelling bestaat, zowel bij o...
10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
21/02/18
Omdenken
Omdenken
21/02/18 · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Vastdenken. We hebben er allemaal last van. Vastgeroest in gewoonte, handeling en aanpak. Het wordt...
06/02/18
Zingevend consumptielandschap?
Zingevend consumptielandschap?
06/02/18 · Natuur · Han Verheijden | Lees meer
Nog niet zo heel lang geleden was de zondag de enige vrije dag. Deze werd beschouwd als een rus...
06/02/18
Is toerisme over?
Is toerisme over?
06/02/18 · Toerisme · Hans Dominicus | Lees meer
Overtourism is een nieuwe kreet die men heeft gelanceerd. Het suggereert dat er teveel toerisme is,...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/05/18
Prestigieuze internationale reisprijs voor zakenvrouw Elske Doets
Jan Doets America Tours heeft in Denver voor de vijfde maal een prestigieuze Amerikaanse prijs voor...
23/05/18
KHN pleit voor noodfonds horecazaken
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) luidt de noodklok voor horecabedrijven die op last van de burgem...
23/05/18
Nu ook activiteiten en tickets boeken met Interrail
Dankzij een samenwerking met boekingsplatform voor toeristische activiteiten GetYourGuide kunnen ho...
23/05/18
Internationaal duurzaamheidskeurmerk voor Better Places
Onze branche ligt de laatste tijd behoorlijk onder het duurzame vergrootglas waarbij vooral de neg...
23/05/18
Ruim 110 duizend bezoekers voor Jumbo Racedagen
Dat de strijd om de vrije tijd en euro’s van de consument op alle fronten wordt geleverd, bewijze...
23/05/18
145-jarig jubileum Holland America Line
Holland America Line viert in 2018 haar 145-jarig jubileum en om deze gebeurtenis te markeren heeft...
22/05/18
Nieuwe records voor Nederlandse superjachtbouwers
De constante stroom van superjachten die in Nederland worden gelanceerd is het bewijs van de stabi...
22/05/18
Landelijke actie NIXzonderID
Staatssecretaris Blokhuis en wethouder Everhardt starten landelijke actie NIXzonderID De lan...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk