Geplaatst op: 17-01-2018
Auteur: Marc Gerlings

500 mailadressen uit Vakantiebeurs

500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Foto: Woerden Marketing
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Op de NRIT-redactie krijgen we weinig berichten binnen over het rendement van bijvoorbeeld de deelname aan de Vakantiebeurs. Woerden Marketing deelde wel een paar kengetallen over hun deelname aan de Vakantiebeurs 2018 in Utrecht.

Op de beurs is er in 6 dagen tijd gesproken met zo’n 1200 tot 1500 potentiële bezoekers, waarvan er zelfs al bezoekers direct een bezoek hebben gebracht aan Woerden en het Kaaspakhuis afgelopen week. Woerden stond op het Nederland-paviljoen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, marketing, destinatiemarketing, rendement, beurs, vakantiebeurs

||| Blogs |||

28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
10/11/14
Trends & Hypes oktober 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/06/18
Acht organisaties samen in actie tegen oververhitting hardlopers
Met steeds meer warme dagen wordt oververhitting van amateursporters een steeds groter probleem. Da...
20/06/18
Vaticaan leent topstuk uit aan Centraal Museum
Het Vaticaan heeft toegezegd een topstuk van de Italiaanse schilder Caravaggio (1571-1610) in bruikl...
20/06/18
Extra belevingslaag over film WILD
De Veluwse film WILD Bonte families op de Veluwe was al een groot succes maar krijgt nu met openlu...
12/06/18
Helemaal Hollands!
Helemaal Hollands! Een passend thema voor het evenement  Varend Corso Westland. Een breed thema...
12/06/18
Stevig debat over daling commissie 10 naar 7% voor evenementorganisatoren
Het is één van de meest besproken onderwerpen van dit moment: het commissiesysteem bi...
11/06/18
Kossmann.dejong ontwerpt Van der Laan-tentoonstelling in Amsterdam Museum
‘Wij hebben met z’n allen een enorm probleem: dat we in zo ongeveer de mooiste en fijnste stad v...
11/06/18
Exclusief voor leden
Valkenburg neemt veiligheidsmaatregelen in grotten
De gemeente Valkenburg neemt maatregelen om de kerstmarkten in de grotten veiliger te maken. Ook w...
07/06/18
Feestelijke opening fietsroute De Stijl
Na een behoorlijke vertraging is de fietsroute De Stijl eindelijk af. De feestelijke opening stond o...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk