Geplaatst op: 08-01-2018
Auteur: Marc Gerlings

Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs

Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs

Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op de Vakantiebeurs in Utrecht. Samen met Stichting Maasmeanders promoot het RBT de rivier de Maas in de stand ‘Genieten aan de Maasboulevard’.


2018 is het jaar van het water. Daarom zet Rivierenland dit thema het komende jaar op verschillende manieren in om recreanten naar het waterrijke gebied te trekken. De Maas is een heuse recreatierivier. Rondom de Maas zijn vele mooie gebieden te vinden om je vakantie of dagje weg door te brengen.


Binnen de stand ‘Genieten aan de Maasboulevard’ geeft RBT Rivierenland samen met het bedrijfsleven invulling aan de promotie van de Rivierenlandse zijde van de Maas. Dit gebeurt onder meer door het verspreiden van het magazine RVRNLND, routeboekjes, individueel promotiemateriaal van het bedrijfsleven en ansichtkaarten. Stichting Maasmeanders promoot de Brabantse zijde van de Maas.


"De gezamenlijke deelname aan de Vakantiebeurs is de eerste goede stap naar een verdere samenwerking rondom de promotie van de Maas”, vertelt directeur Richard de Bruin. "Vanaf hier gaan we kijken hoe we de ontwikkelingen aan de Maas verder in kunnen vullen.”

Trefwoorden: recreatie, toerisme, Maas, rivier, water, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/06/18
Exclusief voor leden
Belevingstentoonstelling Fabeltjesland op 29 september open
Vandaag is de kaartverkoop gestart van de belevingstentoonstelling ‘Fabeltjesland, een reis door...
13/06/18
Nieuwe webshop VVV Zuid-Limburg
De VVV Zuid-Limburg heeft een nieuwe webshop. Met een frisse vormgeving, makkelijke navigatie en be...
12/06/18
Eurostar-reis Londen-Amsterdam 5 keer minder CO2
Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Europese vasteland met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lan...
11/06/18
Opmars Eindhoven Airport: verschil met Schiphol Airport steeds kleiner
Eindhoven Airport is bezig aan een flinke opmars. Al langere tijd...
08/06/18
Eerste exemplaar #oerdrenthe Vakantie Doeboek
Donderdagmiddag 7 juni is het eerste exemplaar van het #oerdrenthe Vakantie Oerboek officieel aangeb...
08/06/18
Steunpunt ondernemers bij digitaal zakendoen
Het is nog niet eenvoudig, als ondernemer alles goed organiseren zodat je veilig online zaken kunt...
07/06/18
Feestelijke opening fietsroute De Stijl
Na een behoorlijke vertraging is de fietsroute De Stijl eindelijk af. De feestelijke opening stond o...
06/06/18
Nieuwe CEO Otravo
Otravo, moederbedrijf van onder andere Travelgenio, Vliegtickets.nl, dé VakantieDiscounter, F...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk