Geplaatst op: 27-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.

Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips. Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.

"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen, miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000 miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing

||| Blogs |||

04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/10/18
Aan de slag met jouw regio?
Ongeveer 500 vakgenoten reisden vorige week af naar Deventer voor de eerste Nationale ToerismeTop....
18/10/18
Exclusief voor leden
ADE Green levert Plastic Promise op voor festivals
Plastic Promise, campagne voor het terugdringen van plasticgebruik bij festivals is gelanceerd bij ADE Green. Het plasticgebruik ligt nog hoog bij festivals.
17/10/18
Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant
De organisatie van het Varend Corso 2019 wil de deelnemers aansporen tot extravagante boten en daarom is het thema WOW! gekozen.
16/10/18
Inschrijving vernieuwde Aad Struijs Persprijs 2019 geopend
De Aad Struijs Persprijs (ASP) 2019 is geheel vernieuwd en uitgebreid. Schrijvers, fotografen, blogg...
16/10/18
Horecava introduceert de ‘Horecava Street Takeover’
Horecava organiseert in samenwerking met Ondernemersvereniging Reguliersdwarsstraat op 7, 8 en 9 jan...
08/10/18
Utrechts Erfgoed wordt wereldberoemd met Swing by, Say hi
Op zaterdag 6 oktober was de feestelijke prijsuitreiking van de prijsvraag Utrecht Wereldberoemd. Va...
02/10/18
Kunst en waarschuwing in Museumpark Rotterdam
Als een virtuele vloed gemaakt van LEDs, software en lenzen overspoelt WATERLICHT op 25, 26 en 27 ...
01/10/18
Paul Makken: antwoord op hoe je routes in de markt zet
Zet je regio op de kaart op 1 november. Je kunt bijvoorbeeld naar Paul Makken die antwoorden geeft hoe je routes in de markt zet.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk