Geplaatst op: 15-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids

Campagne Denemarken 2018 gericht op tijd met de kids
Een van de beelden uit de campagne. Foto: Nicals Jessen / VisitDenmark.

Via een nieuwe branding film en vernieuwde lay-out van de bestaande campagnepagina, wordt op een visuele manier zichtbaar gemaakt wat het voor gezinnen met (jonge) kinderen betekent om vakantie te vieren in Denemarken in 2018: tijd met elkaar doorbrengen, samen spelen en plezier maken in een kindvriendelijke, natuurrijke omgeving.

Branding 2018: beeld is duidelijker
Wat in woorden moeilijk valt uit te drukken, kan in beeld makkelijker worden overgebracht. Dat is het uitgangspunt geweest van de nieuwe branding film van VisitDenmark. Het vormt de leidraad van de campagne en heeft als doel om in beeld te brengen wat vakantie vieren met het hele gezin in Denemarken typeert. In essentie staan gezinsgeluk en samen zijn centraal. De vernieuwde online campagnepagina draagt hieraan bij door het beeldverhaal in foto’s voor te zetten, aangevuld met tips van verschillende Deense regio’s.



Heldere boodschap helpt in zoekedrag
Mette Rodenhuis-Carlsen, Deputy Market Director, VisitDenmark The Netherlands: "Door een heldere boodschap naar gezinnen met kinderen te communiceren, helpen wij hen in de zoektocht naar de ideale vakantiebestemming waarin zowel volwassenen maar voornamelijk de kinderen centraal staan. Omdat Denemarken toch nog vrij onbekend is bij velen, is gebleken dat de Nederlandse meivakantie ideaal is om Denemarken (voor het eerst) te ontdekken. Echter zullen wij komend jaar onze campagnepijlen ook op de zomer- en herfstvakantie richten.” >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toerisme, marketing

||| Blogs |||

24/07/18
Time Out
Time Out
24/07/18 · Leisure · Han Verheijden | Lees meer
Zoals ik in mijn vorige column schreef, heb ik afgelopen winter een skiongeluk gehad. Hierdoor was...
26/04/17
Wat kunnen we leren van de verkiezingen?
Ruim 80% van de Nederlanders ging op 15 maart jl. naar de stembus. Dat komt toevalligerwijs (?) ong...
01/06/16
Wat vind jij van Toeristenbelasting? Afschaffen of goed toepassen?
Op vrijdag 28 mei hielden CELTH en NRIT Media in Hoevelaken een ontbijtsessie over de toekomst van...
30/06/15
Wie heeft het Groene Hart lief?
Momenteel ben ik betrokken bij twee adviestrajecten in het Groene Hart. Met meer dan gewone belangs...
26/06/15
Recreatie & Toerisme juni 2015: Grootse accommodaties
Op donderdag 25 juni kwam vakblad Recreatie & Toerisme juni 2015 uit. Hieronder de editorial va...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

09/08/18
Exclusief voor leden
Je favoriete stoel reserveren
OpenTable, reserveringssysteem voor de horeca heeft vandaag de wereldwijde implementatie van ‘Sea...
07/08/18
Exclusief voor leden
Eerste vr lasergame locatie open in Utrecht
VR Lasergamen is een nieuw concept van The VR Room en laat  Nederland kennismaken met lasergame...
19/07/18
Trend: meer zakelijk zomerbezoek in Hoofddorp
Al jaren zitten de hotels in Amsterdam en omgeving overvol en wijken bezoekers aan de hoofdstad vake...
18/07/18
26 toeristische bedrijven ondersteunen Landschap Overijssel
Dat de aanwezige natuur en landschap in de omgeving van meerwaarde is voor de gast, is geen discussi...
18/07/18
Exclusief voor leden
Onderzoek toepassingen blockchain voor mkb
Wie denkt aan blockchain, denkt aan bitcoins en aan grote bedrijven die al met deze technologie wer...
18/07/18
Spoorwegmuseum duikt in trend techniek met nieuw evenement
Is het je deze zomer ook opgevallen hoe gretig kinderen plaatjes en boeken verzamelen over technie...
17/07/18
143 ideeën voor marketing Utrechts erfgoed
Een maand geleden begon de prijsvraag, opgezet door de provincie Utrecht, waarbij iedereen kon aange...
13/07/18
Exclusief voor leden
Interrail gaat nieuwe samenwerking aan in tours
SANDEMANs NEW Europe en Interrail hebben de krachten gebundeld in een nieuwe samenwerking, waarbij ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk