Geplaatst op: 05-12-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bijzondere campagne van Visit Denmark

Bijzondere campagne van Visit Denmark
Foto: Marc Trustrup, VisitDenmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #FindingHygge. Het is de eerste adventskalender samengesteld door een nationaal toerismebureau.


Via de website www.findinghygge.dk maakt de bezoeker van 1 tot en met 24 december dagelijks kans op het winnen van unieke prijzen. Achter iedere virtuele deur schuilt een kort filmpje met uitleg over wat hygge voor de Denen betekent en maakt de bezoeker daaropvolgend kans op het winnen van een retourvlucht met SAS voor twee personen, drie hotelovernachtingen en een onvergetelijke ervaring in Denemarken.


Wat is Hygge?

Hygge is een gevoel van geluk en tevredenheid dat heeft te maken met levenservaringen en eenvoudige geneugten. Het gaat daarmee veel verder dan geluk dat wordt bereikt door rijkdom of bezit. Hygge is vooral hoe bent en een mindset.


Wat kun je meemaken?

Wie meedoet wint bijvoorbeeld een privé-proeverij in de kelders van de Carlsberg Brouwerij in de planning met een verblijf in de onlangs gerenoveerde Royal Suite in het Copenhagen Marriot Hotel of een hyggeligt familieverblijf in LEGOLAND®.



Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, campagnes

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/07/18
Exclusief voor leden
Samenwerkingsverband Englands Coast verandert van pr-bureau
USP Marketing PR is aangesteld als PR bureau voor England’s Coast in Nederland. England’s Coas...
18/07/18
26 toeristische bedrijven ondersteunen Landschap Overijssel
Dat de aanwezige natuur en landschap in de omgeving van meerwaarde is voor de gast, is geen discussi...
18/07/18
Spoorwegmuseum duikt in trend techniek met nieuw evenement
Is het je deze zomer ook opgevallen hoe gretig kinderen plaatjes en boeken verzamelen over technie...
17/07/18
143 ideeën voor marketing Utrechts erfgoed
Een maand geleden begon de prijsvraag, opgezet door de provincie Utrecht, waarbij iedereen kon aange...
13/07/18
Exclusief voor leden
Interrail gaat nieuwe samenwerking aan in tours
SANDEMANs NEW Europe en Interrail hebben de krachten gebundeld in een nieuwe samenwerking, waarbij ...
13/07/18
Exclusief voor leden
Dino park in Schiedam draait goed
Het tijdelijke dinosaurus park in Schiedam Jurrasic Kingdom ontving vandaag haar tienduizendste bez...
11/07/18
Exclusief voor leden
Originele Escher voor 100.000e bezoeker tentoonstelling Fries Museum
Na iets meer dan elf weken na de opening vande tentoonstelling Escher op reisverwacht het Fries Mu...
05/07/18
Zes miljoen euro voor marketingplan Werelderfgoed Waddenzee
De provinciale marketingorganisaties Marketing Groningen, Merk Fryslân en Holland boven Amsterdam ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk