Geplaatst op: 28-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

Oad en CityZapper werken samen in magazine

Oad en CityZapper werken samen in magazine
Foto: CityZapper
De touringcars van touroperator Oad uit Overijssel staan in de startblokken om fans van de kerstmarkten naar de verschillende steden in Duitsland te brengen. Vanaf 25 november 2017, krijgen alle kerstliefhebbers die met Oad naar de kerstmarkt reizen tijdens de busrit een Kerstmarktenmagazine gemaakt door stedenplatform CityZapper aangeboden in de bus. Deze gids is exclusief voor de reizigers van Oad samengesteld.

In het boekje dat 72 pagina's telt zijn van meer dan 40 kerstmarkten in de verschillende steden de leukste tips verzameld. Van praktische informatie over waar en wanneer je de kerstmarkt inBremen,Duisburg,DresdenenNeurenbergkunt vinden, tot de leukste andere winterse activiteiten die je in iedere stad kunt beleven. Ook krijgen vrienden van CityZapper en Oad op vertoon van het Kerstmarktenmagazine in diverse steden (korting op) een leuke extra, zoals een sneeuwglobe of een chocoladestick.
Trefwoorden: bus, marketing, samenwerking

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/11/18
Regio FoodValley krijgt 20 miljoen euro
"Foodvalley wordt de mainport op het gebied van Agrifood voor heel Nederland”, zegt René Verhulst
16/11/18
Exclusief voor leden
Nieuw Vrijetijdsmerk voor alle Flevolanders
Visit Flevoland heeft een nieuw vrijetijdsmerk voor de provincie gelanceerd. Volgens deze destinati...
16/11/18
Exclusief voor leden
Eduard Pieter Oud stapt over naar Respons
De voormalig zakelijk directeur van Amsterdam Marketing wordt samen met de huidige directeur Lex Kruijver verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van Respons.
14/11/18
Exclusief voor leden
Ontwerpfase Nederlands paviljoen wereldtentoonstelling EXPO 2020
Het samenwerkingsverband van Expomobilia, V8 architects, Kossmann.dejong en Witteveen+Bos is geselecteerd voor de bouw van het Nederlands paviljoen tijdens EXPO 2020 in Dubai.
12/11/18
Exclusief voor leden
KLM sponsort Urban Trail Series omdat meer klanten hardlopen
Luchtvaartbedrijf KLM verbindt zich de komende drie jaar als titelsponsor aan de Urban Trail Series.
12/11/18
Exclusief voor leden
Nederlandse bedrijf Tiqets haalt 23 miljoen dollar op
Het nieuwe groeikapitaal stelt Tiqets in staat om zijn technologie verder door te ontwikkelen en internationale groei te versnellen.
09/11/18
Trendrapport Live 2018
Op maandagmiddag 19 november 2018 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT de tweede editie van Trendrapport Live. Op Trendrapport Live wordt je in één middag bij het CBS in Den Haag bijgepraat over de belangrijkste trends en ontwikkelingen die de sector raken en krijg je handvatten aangereikt om daarop in te spelen.
09/11/18
Ameland krijgt XTERRA Netherlands
Het wereldwijde crosstriathlon-circuit strijkt volgend jaar neer op Ameland. Daar wordt in het weekeinde van 14 en 15 september de achttiende editie van de Tri-Ambla gehouden.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk