Geplaatst op: 06-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

Verre bestemmingen met Westerse faciliteiten in trek

Verre bestemmingen met Westerse faciliteiten in trek
Foto: Essential Costa Rica

Reisorganisatie Riksja Travel heeft onlangs onderzoek gedaan naar de meest populaire reisbestemming voor 2018 onder ruim 100.000 respondenten. Gister werd, op het Riksja Reisevent in Utrecht, de winnende bestemming bekend gemaakt: Costa Rica. Verder blijkt ook uit het onderzoek dat nummer twee en drie Latijns-Amerikaanse landen zijn. Dat betekent een opvallende verschuiving.


Costa Rica meest populair
Met 6,9% van alle stemmen is Costa Rica de meest populaire bestemming voor 2018. Op de voet gevolgd door Colombia (6,1%) en Cuba (5,6%). >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, toerisme, Zuid-Amerika, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/06/18
Eerste Pannenkoekenglossy gelanceerd!
De Vereniging van Erkende Pannenkoekenrestaurants (VEP) heeft dinsdag 19 juni de eerste pannenkoeken...
15/06/18
Exclusief voor leden
Belevingstentoonstelling Fabeltjesland op 29 september open
Vandaag is de kaartverkoop gestart van de belevingstentoonstelling ‘Fabeltjesland, een reis door...
13/06/18
Nieuwe webshop VVV Zuid-Limburg
De VVV Zuid-Limburg heeft een nieuwe webshop. Met een frisse vormgeving, makkelijke navigatie en be...
12/06/18
Eurostar-reis Londen-Amsterdam 5 keer minder CO2
Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Europese vasteland met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lan...
11/06/18
Opmars Eindhoven Airport: verschil met Schiphol Airport steeds kleiner
Eindhoven Airport is bezig aan een flinke opmars. Al langere tijd...
08/06/18
Eerste exemplaar #oerdrenthe Vakantie Doeboek
Donderdagmiddag 7 juni is het eerste exemplaar van het #oerdrenthe Vakantie Oerboek officieel aangeb...
08/06/18
Steunpunt ondernemers bij digitaal zakendoen
Het is nog niet eenvoudig, als ondernemer alles goed organiseren zodat je veilig online zaken kunt...
07/06/18
Feestelijke opening fietsroute De Stijl
Na een behoorlijke vertraging is de fietsroute De Stijl eindelijk af. De feestelijke opening stond o...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk