Geplaatst op: 06-11-2017
Auteur: Marc Gerlings

Utrechtse Heuvelrug verlengen?

Utrechtse Heuvelrug verlengen?
Na de Hoge Veluwe en de Biesbosch is de Utrechtse Heuvelrug het bekendste Nationale Park onder Nederlanders. Dat blijkt uit het onderzoek naar de naamsbekendheid en het imago van het Nationaal Park (Utrechtse) Heuvelrug. Bureau Ruimte en Vrije Tijd heeft het onderzoek uitgevoerd, in opdracht van het Nationaal Park en het Regionaal Bureau Toerisme Heuvelrug en Vallei. 

De resultaten geven belangrijke inzichten aan de partijen die samenwerken aan de ambitie het huidige Nationale park uit te breiden tot aan het Gooimeer. Een sterk merk en naamsbekendheid is >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: recreatie, natuur, Utrecht, Gooimeer, Heuvelrug

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/05/18
Provincie Drenthe gastheer voor Chinese Touroperators
Op uitnodiging van de Provincie Drenthe brengt een delegatie van Chinese touroperators China Unite...
24/05/18
Webverkoop stijgt fors door (21% Q4 2017)
Of je in de vrijetijdsindustrie een luchtvaartbedrijf bent, een b&b of een attractie, je zal de...
24/05/18
Bijzondere special van National Geographic over de Wadden
Vandaag vallen de eerste exemplaren van de National Geographic uitgave ‘Schoonheid van de Wadden...
22/05/18
Nieuwe records voor Nederlandse superjachtbouwers
De constante stroom van superjachten die in Nederland worden gelanceerd is het bewijs van de stabi...
22/05/18
Landelijke actie NIXzonderID
Staatssecretaris Blokhuis en wethouder Everhardt starten landelijke actie NIXzonderID De lan...
17/05/18
30% jongeren vindt zich verslaafd aan social media
Social media belangrijk? Ja, 85% van de Nederlanders gebruikt social media en vaak heeft dat een po...
16/05/18
Arnhem krijgt sportburgemeester
Arnhem is dit jaar European City of Sport 2018. Om deze titel te bekronen en het belang van sport te...
09/05/18
Bedrijven kunnen reputatie aanzienlijk verbeteren met menselijke tone of voice op social media
Op 16 mei 2018 promoveert NHTV-docent Corné Dijkmans op de Vrije Universiteit van Amsterdam ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk