Geplaatst op: 20-10-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Eerste kasteelwandelroute speciaal voor Duitse bezoekers

Eerste kasteelwandelroute speciaal voor Duitse bezoekers
Bron: Shutterstock
Vandaag wordt de eerste kasteelwandelroute speciaal voor buitenlandse bezoekers uitgebracht. De route is onderdeel van de campagne ‘Kastelen- en Buitenplaatsen’, waarmee NBTC Holland Marketing samen met partners de mooiste en aantrekkelijkste kasteel- en buitenplaatsmusea van Nederland op de kaart zet.


De eerste wandelroute is uitgezet rondom Kasteel Twickel met als doel bezoekers ook het omliggende gebied en bijbehorende landgoed te laten zien. Met initiatieven als deze kasteelwandelroute wordt de kans vergroot om bezoekers meer te laten zien dan alleen het huidige aanbod.


Focus op Duitse markt

NBTC en partners richten zich met deze eerste wandelroute voornamelijk op Duitse bezoekers. Dit is voor Nederland de grootste markt als het gaat om internationaal toerisme. In 2016 bezochten ruim 4,6 miljoen Duitsers voor een vakantie ons land en daarmee staat Duitsland op de eerste plaats in de top-10 van herkomstmarkten.

Link: https://www.holland.com/be_nl/toerisme/holland-stories/kastelen-en-buitenplaatsen/landgoed-twickel.htm
Trefwoorden: dagrecreatie, kastelen, historische buitenplaatsen, wandelen, inkomend toerisme

||| Blogs |||

10/07/18
Oh jee; ik moet (sorry mag) Lekkeâh weg in èguhn land
Ik deed even een rondje beroepsdeformatie op mijn sportschool. Spanje, Turkije, Amerika, Noorwegen,...
10/07/18
Gastvrijheidssector: katalysator voor ontwikkeling
"Kamer denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze week. Een slijt...
04/06/18
Het gaat weer goed met het toerisme!
Het vertrouwen komt weer terug. Bezoekers- en verkoopcijfers stijgen. Het consumentenvertrouwen ...
28/05/18
Naar een Excellerende Gastvrijheidssector
CELTH is het Centre of Expertise voor de gastvrijheidssector, met als doel het aanjagen van same...
17/05/18
Leisurestress?
Leisurestress?
17/05/18 · Vakanties · Han Verheijden | Lees meer
De seniorenmarkt is een segment waarvoor al lange tijd veel belangstelling bestaat, zowel bij o...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/07/18
Trend: meer zakelijk zomerbezoek in Hoofddorp
Al jaren zitten de hotels in Amsterdam en omgeving overvol en wijken bezoekers aan de hoofdstad vake...
19/07/18
Omzet Scheveningse Pier groeit met 40%
Sinds heropening van De Pier in de zomer van 2015 gaat het goed met de Scheveningse iconische locat...
19/07/18
Booking bouwt campus in Amsterdam
Booking.com bouwt aan de oostelijke rand van het Oosterdokseiland in Amsterdam een eigen campus en v...
19/07/18
Drie kranen in actie voor bouw apenverblijf Blijdorp
Het nieuwe apenverblijf voor de gelada's in Blijdorp is bijna klaar, op de overspanning na. Op dit m...
19/07/18
Exclusief voor leden
Samenwerkingsverband Englands Coast verandert van pr-bureau
USP Marketing PR is aangesteld als PR bureau voor England’s Coast in Nederland. England’s Coas...
18/07/18
Nederlanders boeken 2,5% meer reizen; reisondernemers positief
Nederlanders boeken deze zomer 2,5% meer reizen bij ANVR reisbedrijven en geven per boeking ook me...
18/07/18
Drukke zomer voor watersportsector
Het aanhoudend fraaie zomerweer zorgt voor veel vraag naar verhuurboten en zeilkampen. Ook jachthave...
18/07/18
26 toeristische bedrijven ondersteunen Landschap Overijssel
Dat de aanwezige natuur en landschap in de omgeving van meerwaarde is voor de gast, is geen discussi...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk