Geplaatst op: 04-10-2017
Auteur: Marc Gerlings

Toeristisch inhaken op Nationale Tulpendag 20 januari 2018?

Toeristisch inhaken op Nationale Tulpendag 20 januari 2018?
Foto: Mooiwatbloemendoen.nl / Bloemenbureau Holland
Bloemenbureau Holland benoemt 20 januari 2018 tot Nationale Tulpendag. Net als bij de Keukenhof staat het dat jaar in het teken van ‘Romantiek’. De officiële opening van het nieuwe tulpenseizoen vindt jaarlijks plaats in hartje Amsterdam.

Op de Dam leggen kwekers een romantische tuin aan met ruim 200.000 tulpen en nodigen iedereen uit om vanaf 13.00 uur gratis een bosje te plukken (op=op). >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: tulp, bloemen, Holland, marketing

||| Blogs |||

04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/10/18
Aan de slag met jouw regio?
Ongeveer 500 vakgenoten reisden vorige week af naar Deventer voor de eerste Nationale ToerismeTop....
18/10/18
Exclusief voor leden
ADE Green levert Plastic Promise op voor festivals
Plastic Promise, campagne voor het terugdringen van plasticgebruik bij festivals is gelanceerd bij ADE Green. Het plasticgebruik ligt nog hoog bij festivals.
17/10/18
Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant
De organisatie van het Varend Corso 2019 wil de deelnemers aansporen tot extravagante boten en daarom is het thema WOW! gekozen.
16/10/18
Inschrijving vernieuwde Aad Struijs Persprijs 2019 geopend
De Aad Struijs Persprijs (ASP) 2019 is geheel vernieuwd en uitgebreid. Schrijvers, fotografen, blogg...
16/10/18
Horecava introduceert de ‘Horecava Street Takeover’
Horecava organiseert in samenwerking met Ondernemersvereniging Reguliersdwarsstraat op 7, 8 en 9 jan...
08/10/18
Utrechts Erfgoed wordt wereldberoemd met Swing by, Say hi
Op zaterdag 6 oktober was de feestelijke prijsuitreiking van de prijsvraag Utrecht Wereldberoemd. Va...
02/10/18
Kunst en waarschuwing in Museumpark Rotterdam
Als een virtuele vloed gemaakt van LEDs, software en lenzen overspoelt WATERLICHT op 25, 26 en 27 ...
01/10/18
Paul Makken: antwoord op hoe je routes in de markt zet
Zet je regio op de kaart op 1 november. Je kunt bijvoorbeeld naar Paul Makken die antwoorden geeft hoe je routes in de markt zet.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk