Geplaatst op: 07-09-2017
Auteur: Marc Gerlings

Introductie kastelenlijn Nederland

Introductie kastelenlijn Nederland
Kasteel Duivenvoorde. Foto: Shutterstock
Vanmiddag presenteren stichting Kastelen, Buitenplaatsen en Landgoederen (sKBL) en NBTC Holland Marketing de kastelenlijn door Nederland. De introductie vindt plaats bij een van de deelnemers in de lijn, kasteel De Haar bij Utrecht.

De inhoud van de kastelenlijn komt vooral uit het netwerk van René Dessing, directeur sKBL. De openingshandeling wordt uitgevoerd door de gedeputeerden waar de kastelenlijn doorheen voert. Dat zijn Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland en Overijssel.

Overigens is de promotie van de lijn al begonnen. Vorige week is een kleine groep internationale journalisten ontvangen, onder meer in kasteel Duivenvoorde in Voorschoten.

De redactie van Recreatie & Toerisme / NRIT media is bij de bijeenkomst.
Trefwoorden: cultuur, erfgoed, attractie, marketing

||| Blogs |||

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/07/18
Exclusief voor leden
Samenwerkingsverband Englands Coast verandert van pr-bureau
USP Marketing PR is aangesteld als PR bureau voor England’s Coast in Nederland. England’s Coas...
18/07/18
26 toeristische bedrijven ondersteunen Landschap Overijssel
Dat de aanwezige natuur en landschap in de omgeving van meerwaarde is voor de gast, is geen discussi...
18/07/18
Spoorwegmuseum duikt in trend techniek met nieuw evenement
Is het je deze zomer ook opgevallen hoe gretig kinderen plaatjes en boeken verzamelen over technie...
17/07/18
143 ideeën voor marketing Utrechts erfgoed
Een maand geleden begon de prijsvraag, opgezet door de provincie Utrecht, waarbij iedereen kon aange...
13/07/18
Exclusief voor leden
Interrail gaat nieuwe samenwerking aan in tours
SANDEMANs NEW Europe en Interrail hebben de krachten gebundeld in een nieuwe samenwerking, waarbij ...
13/07/18
Exclusief voor leden
Dino park in Schiedam draait goed
Het tijdelijke dinosaurus park in Schiedam Jurrasic Kingdom ontving vandaag haar tienduizendste bez...
11/07/18
Exclusief voor leden
Originele Escher voor 100.000e bezoeker tentoonstelling Fries Museum
Na iets meer dan elf weken na de opening vande tentoonstelling Escher op reisverwacht het Fries Mu...
05/07/18
Zes miljoen euro voor marketingplan Werelderfgoed Waddenzee
De provinciale marketingorganisaties Marketing Groningen, Merk Fryslân en Holland boven Amsterdam ...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk