Geplaatst op: 30-06-2017

Zomeraanbieding NRIT Media

De zomervakantie staat voor de deur: Vul nu alvast uw winkelmandje met vakliteratuur!

Zomeraanbieding NRIT Media


Twee Trendrapporten voor de prijs van één!

Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd niet missen! Deze zomer werken we samen met onze partners CBS, NBTC en CELTH hard aan de nieuwste editie van het rapport met alle voor de branche relevante trends, ontwikkelingen en innovaties. Nieuw in 2017 is de Trendvisie 2017-2020 die we samen met CELTH hebben ontwikkeld.


Als u nu een abonnement neemt op het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd, ontvangt u direct gratis de editie 2016 en in het najaar als eerste het Trendrapport 2017!


Ook interessante vakliteratuur voor de zomervakantie

Daarnaast hebben we vier recente publicaties voor u geselecteerd die zeker de moeite waard zijn.



Investment Thrills: Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

Voorspel het effect van uw investeringen!

In Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De lezers krijgen met dit boek meer houvast in de keuzes die zij gaan maken in de hoogte, frequentie en richting van hun investering waardoor de onzekerheid over de effecten van die investeringen kleiner wordt.

Bestel nu voor € 65,-.




Toolkit for Design Research & Interventions

18 innovatieve ontwerpmethoden!

Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. Ze hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geïntroduceerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Guest Experience Model

Regisseer een optimale gastbeleving!

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen ‘beleving’ een grote vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden. In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

Bouw een nieuw businessmodel!

In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creëren. Het boek wordt afgesloten met een bijdrage van Peter van Wijngaarden die nader ingaat op zijn Guest Experience Model.

Bestel nu voor slechts € 23,54.



Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 
    

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/09/19
Geen EK atletiek indoor naar Apeldoorn
Afgelopen 30 april heeft de Atletiekunie haar intentie aangegeven bij European Athletics om als orga...
02/09/19
Exclusief voor leden
Drie Limburgse bedrijven verwelkomen paarden en ruiters
Op donderdag 29 augustus is aan de eigenaren van drie bedrijven het officiële Paarden Welkom gevel...
15/08/19
Duin- en Bollenstreek wil meerdaags wandelevenement
De Duin- en Bollenstreek wil een meerdaags jaarlijks terugkerend wandelevenement gaan organiseren. Het project valt binnen de ambities voor een gezonde en energieke regio.
11/07/19
TUI en Le Champion samen verder in sportreizen
Sportorganisatie Le Champion en reisorganisator TUI Sports gaan samenwerken om bijzondere sportreize...
08/07/19
Exclusief voor leden
Vierdaagse wordt lab invloed van de leefomgeving
De Vierdaagse is een unieke gelegenheid om onderzoek te doen naar bewegen en gezonde leefstijl. In...
02/07/19
Exclusief voor leden
NH partner hotelverblijf PSV
Met ingang van het nieuwe seizoen is NH Hotel Group, de officiële partner van voetbalvereniging PSV...
26/06/19
Exclusief voor leden
Upgrade voor MECC Maastricht levert nieuw gebied Maastricht op
Het MECC is een beeldbepalend beursgebouw in Maastricht. De hallen en faciliteiten waren toe aan een...
11/06/19
Programma Sportstimulering en Revalidatie aan Zee gelanceerd
Met het programma Sportstimulering en Revalidatie aan Zee moet sporten op het Scheveningse strand de komende twee jaar ook mogelijk worden voor minder voor de hand liggende groepen.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk