Geplaatst op: 26-06-2017
Auteur: Marc Gerlings

Activiteiten aan het water zichtbaar marketen

Activiteiten aan het water zichtbaar marketen
Impressie: Noord-Holland
Je voelt je als regio een echt watergebied. Water geeft plezier, verbetert de economie en zorgt voor een gezonde ontwikkeling in de leisure economie. Noor-Holland past goed bij deze beschrijving. Al een paar jaar wordt beleid opgezet waarmee bedrijven en instellingen mee aan de slag kunnen. Als water een dominante rol speelt, dan wil je de activiteiten ook beter in de markt zetten. Dat gebeurt met noord-hollandswater.nl

Sinds 23 juni kun je op je mobiele telefoon vinden wat er allemaal te doen is op, aan en in het water van >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: water, recreatie, varen, beleid, marketing, communicatie

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
10/11/14
Trends & Hypes oktober 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
01/10/14
Trends & Hypes september 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...















||| Nieuws |||

22/05/18
Nieuwe records voor Nederlandse superjachtbouwers
De constante stroom van superjachten die in Nederland worden gelanceerd is het bewijs van de stabi...
25/04/18
RiverGuide nu ook voor pleziervaart
De app RiverGuide die al voor de binnenvaart beschikbaar was, krijgt nu ook een versie voor de rec...
14/03/18
Blad Zeilen gaat naar Gottmer
New Skool Media kondigt aan dat Zeilen,een van haar mediamerken, verkocht zal worden aan Gottmer Ui...
12/03/18
Exclusief voor leden
Vernieuwde HISWA Boat Show groeit 7%
De vernieuwde HISWA Amsterdam Boat Show trok 37.461 bezoekers en dat is 7% meer dan vorige editie. ...
08/03/18
Exclusief voor leden
Omzet watersportsector groeit
In 2017 groeide de omzet in de watersportsector met 1,0%. Geen forse groei, maar tot en met 2015 ha...
02/03/18
Exclusief voor leden
Friese zeilschool op Innovatielab HISWA
Hoe krijg je kinderen aan het zeilen? Die vraag heeft centraal gestaan bij de innovatie van zeilsc...
01/03/18
Werkconferentie waterrecreatie NHN op 15 maart
Ontwikkelingsbedrijf NHN en de drie bestuurlijke regio’s in Noord-Holland Noord houden op 15 maar...
16/02/18
TKBN inventariseert kano instapplekken
De Toeristische Kano Bond Nederland heeft een site ontwikkeld waar haar leden makkelijk instapplekk...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk