Geplaatst op: 21-06-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Horeca moet veel scherpere keuzes maken

Een café voor iedereen is een café voor niemand

Horeca moet veel scherpere keuzes maken
Bas van Eekelen, GfK (l) en Eric de Kock, domeinadviseur van KHN (r).
Cafés, discotheken en strandpaviljoens moeten veel scherpere keuzes in hun concept maken om nog succesvol te zijn. Gasten zoeken vooral gelijkgestemden en moeten een klik voelen met andere gasten. "Een café voor iedereen is een café voor niemand”, schrijven de onderzoekers van GfK die namens KHN onderzoek deden naar het favoriete avondje uit van de Nederlanders. Op basis van de resultaten presenteert GfK zes consumentengroepen met elk hun specifieke wensen en verwachtingen ten aanzien van het ult...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, cafes, strandpaviljoens, discotheken, gasten, toekomstverkenningen

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

17/05/17
Over uitstelgedrag, laksheid en besluiteloosheid in de reisindustrie
Dé oplossing voor lastige klussen: uitstellen. Komt wel. Doe ik morgen. Bijna iedereen heeft...
03/05/17
Airbnb maakt beloftes niet waar
Airbnb maakt beloftes niet waar
03/05/17 · Horeca · Ton Vermeulen | Lees meer
Gisteren was in Amsterdam de presentatie van het onderzoek dat de Hotelschool The Hague samen met C...
30/12/16
Beleving food ondergeschoven kindje?
Onlangs was ik gastspreker bij Foodservice Network International, een congres over de betekenis...
26/10/16
Where2bnb.com zoals Airbnb was bedoeld
Amsterdam is de laatste tijd vaak negatief in het nieuws vanwege de drukte in de stad en ongebreid...
19/08/16
Dierenpark Emmen zet Noord-Nederland op de kaart
Onlangs zijn Ton Vermeulen (NRIT Media) en ondergetekende twee dagen op rondreis geweest door de p...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/06/18
Eerste Pannenkoekenglossy gelanceerd!
De Vereniging van Erkende Pannenkoekenrestaurants (VEP) heeft dinsdag 19 juni de eerste pannenkoeken...
20/06/18
Exclusief voor leden
La Marquise is Beste Bed & Breakfast van Nederland 2018
Bed & Breakfast La Marquise in het Noord-Brabantse Budel is woensdag uitgeroepen tot Beste Bed ...
18/06/18
Dutch Hotel Award 2018 voor Novotel Schiphol
Novotel Amsterdam Schiphol Airport, gelegen naast station Hoofddorp, is in de prijzen gevallen. Het ...
14/06/18
Hotel en bungalowpark populaire locaties vakantiewerk voor jongeren
Veel jongeren hebben komende zomer vakantiewerk. De recreatiesector valt in de top 3 van aantrekkel...
12/06/18
Exclusief voor leden
Vakantie in eigen land trend: hotel in Maastricht, Amsterdam of Nijmegen
Nederlanders gaan het liefst op zomervakantie in eigen land, blijkt uit onderzoek van websites ...
11/06/18
Exclusief voor leden
Hilton zet vol in op duurzaamheid en sociaal ondernemerschap
Hotelketen Hilton wil in 2030 haar ecologische voetafdruk hebben gehalveerd. Sinds 2008 heeft Hilto...
07/06/18
Exclusief voor leden
Verblijf in bungalowpark en reizen fors duurder
Yielding werkt goed voor de recreatieve en reissector, blijkt zijdelings uit prijsgegevens van CBS....
07/06/18
Verhoging BTW leidt tot fors omzetveries in gastvrijheidssector in grensregio's
Het verhogen van het lage BTW-tarief leidt in de gastvrijheidssector in de grensregio's tot een omz...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk