Waarom won Maastricht de Toeristische Samenwerking Award 2016?
Toeristische Samenwerking Award is dit
jaar gewonnen door Maastricht Marketing die samen met Centrum
Management Maastricht de campagne ‘Maastricht Midweekend’ heeft
opgezet. Stichting Buitengebiedmanagement Oisterwijk en House of
Leisure eindigden respectievelijk op plaats twee en drie. Op de
Recreatievakbeurs in Hardenberg namen Marieke Kraak en Paul ten Haaf
de award in ontvangst.
Verleiden in het laagseizoen
De campagne ‘Maastricht: Midweekend’
verleidt bezoekers tot een kort verblijf tijdens dalda...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |