Geplaatst op: 14-11-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?
Brabantse ondernemers in de gastvrijheidseconomie kunnen eenmalig gratis deelnemen aan een actie met Air Miles. Met hun aanbieding krijgen ze een eigen bestelpagina op www.airmilieskaartjes.nl en liften mee op de exposure van Air Miles die in week 51 een nieuwsbrief naar 300.000 spaarders stuurt met de Brabantse uitjes. Hiermee kunnen Brabantse ondernemers een nieuw publiek bereiken. Dat heeft Visit Brabant afgesproken met Air Miles.


Air Miles is met ruim 4 miljoen spaarders het grootste spaarprogramma van Nederland. In week 51 stuurt Air Miles naar maar liefst 300.000 spaarders een nieuwsbrief die specifiek gericht is op het verzilveren van Air Miles bij Brabantse uitjes. Air Miles, Ticketsplus (platform voor bedrijven in de leisure-, hospitality- en entertainmentindustrie) en VisitBrabant bieden je de mogelijkheid opgenomen te worden in het grootste spaarprogramma van Nederland met een Voordeelvoucher.


Gratis deelname

Relaties van VisitBrabant, kunnen eenmalig gratis aan de Brabantcampagne deelnemen. Deelnamekosten bedragen normaal € 495,-. Visit Brabant wil met deze actie meer gasten naar Brabant halen. Aanmelden moet voor 21 november 2016.


Vier redenen om deel te nemen

  1. Bereik de 4 miljoen Air Miles spaarders en nieuwe klanten buiten Brabant
  2. Profiteer van Air Miles' bekendheid en communicatiecampagne inzet in week 51
  3. Krijg een eigen bestelpagina op http//www.airmileskaartjes.nl
  4. Geen verkoopcommissie, consument betaalt namelijk direct aan de kassa!

Zeven voorwaarden

  1. Biedt een boekbaar uitje in Noord-Brabant
  2. De Voordeelvoucher moet een korting bieden van 20% of meer
  3. De Voordeelvoucher is heel 2017 inwisselbaar
  4. De Voordeelvoucher is niet stapelbaar of geldig i.c.m. andere acties
  5. Eén voucher inwisselbaar per entreeticket (per persoon)
  6. Geen extra commissieafdracht of administratieve afhandeling
  7. Je betaalt geen deelnamekosten voor de campagne (normaal € 495,-)

Wat krijg je terug?

  1. Digitale e-mailing m.b.t. Brabant-actie in week 51, oplage 300.000
  2. Actiebanner op Airmiles.nl en Airmileskaartjes.nl
  3. Social media inzet
  4. Opname in Air Miles app
  5. 130.000 push berichten uitgezet via Air Miles app

Inschrijven of vragen?

Ticketsplus en VisitBrabant brengen deze speciale actie onder de aandacht bij Brabantse leisureondernemers. Doel: meer en nieuw publiek naar Brabantse uitjes. Ticketsplus coördineert de campagne en beantwoordt graag je vragen. Neem voor 21 november contact op met Ticketsplus via 076-5141242 of rick@ticketsplus.nl

Trefwoorden: dagrecreatie, noord-brabant, acties, kortingsacties, airmiles

CELTH
 






||| Nieuws |||

25/04/24
Exclusief voor leden
Wat beoogt Venetië met de invoering van tickets voor dagtoeristen?
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
25/04/24
Schiphol verwacht grote drukte met meivakantie
Luchthaven Schiphol verwacht 10% meer reizigers in de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. Het wordt daarmee drukker op de luchthaven dan normaal. Nieuwe en snellere securityscanners moeten reizigers sneller door de controles helpen.
24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
23/04/24
Exclusief voor leden
Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
23/04/24
Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
22/04/24
Exclusief voor leden
Nieuwe waterattractie voor Bellewaerde
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...