Noordwijk Marketing gaat 100% digitaal, balie dicht
Noordwijk Marketing heeft
haar Visitor Center gesloten. Daarvoor in de plaats komen op 12 plekken
digitale informatiezuilen en een mobiel visitor center dat op drukke dagen en
bij evenementen wordt ingezet. De organisatie richt de focus op het aantrekken
van nieuwe gasten.
Het Visitor Center van Noordwijk Marketing was al enige tijd
geen VVV meer en verstrekte alleen gratis informatie. In het hoogseizoen aan 50
tot 60 bezoekers maar in de winter rechtvaardigde de twee tot drie bezoekers
per dag een vast centrum ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, citymarketing, vvv