Twente kiest voor verbinding met MarketingOost
MarketingOost
gaat samen met ondernemers en overheden de marketing van Twente
oppakken. Daarmee komt de marketing voor Overijssel in één hand.
MarketingOost was al de destinatie marketing organisatie voor de
merken Hanzesteden langs de IJssel, IJsseldelta, Salland, Vechtdal
Overijssel, WaterReijk en Zwolle. Voor Twente is dat een grote
opsteker want deze regio zat na het faillissement van het Twents
Bureau voor Toerisme zonder marketingorganisatie. MarketingOost heeft
daarover afspraken gemaakt met de p...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, regiomarketing, overijssel, twente