Geplaatst op: 13-01-2016

Van nieuwe klant naar vaste repeater. Zo doe je dat!

Van nieuwe klant naar vaste repeater. Zo doe je dat!

Waarom zijn nieuwe bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en TravelBird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden. Breng je klanten in beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken.


Succesvolle marketing
In de nieuwe NRIT-CELTH OntbijtsessieGepersonaliseerde marketing via je fans, je fanbase,laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.

Van reputatievorming van de klant naar fans
In de nieuwe NRIT-CELTH OntbijtsessieGepersonaliseerde marketing via je fanbasepresenteertCorné Dijkmans(senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) de resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de reputatie van toeristische bedrijven. Vervolgens laatPeter Sprenger(CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fanbase in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.


Zorg dat u erbij bent!

De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast concrete tips en adviezen aan om de eerste stappen te maken binnen je organisatie, ook de gelegenheid om al je vragen rondom het centrale thema‘ het creëren van een fanbase door gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan spreker Peter Sprenger (CEO Techonomy).

Wat en waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid ontbijt

Meer informatie en inschrijfformulier!
Trefwoorden: marketing, fan, profiel, management, investeren, kennis, celth

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
ZooParc in Overloon biedt bezoekers bijzondere kans: word een dag dierenverzorger
Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
19/04/24
Liberationroutes in Salland & Twente met persoonlijke verhalen
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.
19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
19/04/24
Onderzoek naar Europees vaarbewijs
De Europese Commissie wil weten wat de voor- en nadelen van een eventueel uniform vaarbewijs of vaar...
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
Exclusief voor leden
Boekingstrends meivakantie
Met de meivakantie aanstaande komen diverse touroperators met hun boekingstrends. TUI Nederland ziet 10% meer reizigers tijdens de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. De VakantieDiscounter ziet een grote belangstelling voor een all-inclusive naar Turkije.
17/04/24
Exclusief voor leden
Erfgoeddag met thema 'Thuis'
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
ANVR pleit voor flexibiliteit rondom schoolvakanties
De ANVR pleit voor meer flexibiliteit rondom schoolvakanties. Hiermee wordt vakantiedrukte beter gespreid op wegen en luchthavens, maar ook op de bestemmingen zelf, meent ANVR. Frank Oostdam reageert op het gemaakte position paper over de gewenste flexbiliteit.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
11/06/24
11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...