Champagneontbijt niet aan Nederlander besteed
Zes op de tien Nederlanders heeft het afgelopen jaar in een
hotel overnacht. De hotelbezoeker gaat voor gemak en luxe, maar wil hier niet
te veel voor betalen. Dit blijkt uit onderzoek van AccorHotels dat veel aanknopingspunten biedt voor het optimaliseren van de dienstverlening. Zo kun je beter aan een man vragen of ze iets te snacken willen bij de borrel dan aan een vrouw en kun je aan uitslapers geld verdienen door een laat ontbijt prominenter als roomservice aan te bieden
Vrijwel alle hotelbezoekers (97%) ontbij...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, hotels, eten, foodservice, roomservice