Eurocamp voegt WhatsApp toe aan communicatiekanaal
Eurocamp voegt als eerste kampeerspecialist WhatsApp toe aan haar communicatiekanalen met de klant. De applicatie is maandag 23
maart toegevoegd en is een aanvulling op de bestaande servicekanalen per
telefoon, email en online chat. Klanten kunnen via WhatsApp zeven dagen per
week van 9:00 tot 22:00 uur bij de klantenservice terecht voor advies: hulp bij
het boeken, tips voor de voorbereiding en vragen vanuit de vakantiebestemming
zelf.
Eurocamp ziet een verschuiving in de contactbehoeften van
klanten. De i...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, klantcontact, whatsapp