Festivalstad innoveert in verkoop
Vernieuwt leisure in mix social media en ticketing?
Leren van dance? Jazeker, die industrie is meester geworden in
beleving en voegt daar de modernste technieken in verkoop aan toe. Dat is
boeiend voor de groeiende leisure industrie.
Leisure en toerisme kijken al enkele jaren met een schuin oog
naar de ontwikkeling van dance festivals. Want ze zijn goed in beleving, net
als toerisme. Daar komt nog een sterk argument bij. Ze zijn meester in
voorbewerken van de markt en daar haal je sales mee binnen. Emotie en verkoop
vallen samen, net wat leisure ook in zi...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |