Nieuw land in campagne Amsterdam bezoeken Holland zien
De komende maanden staat Flevoland met het thema New
Land, centraal in de campagne ‘Amsterdam Bezoeken, Holland Zien’ van Amsterdam
Marketing.
Het doel van de deelname aan de campagne 'Amsterdam Bezoeken, Holland Zien' is
de internationale toerist van Amsterdam te verleiden activiteiten te ondernemen
in de regio rondom de hoofdstad.
Toerisme Flevoland is één van de partners in deze campagne. De eerste fysieke
uiting is het verschijnen van de nieuwste editie van het A-Mag-mini-magazine,
die voll...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Evenementen, Leisure, Toerisme
Trefwoorden: regiomarketing, citymarketing, Amsterdam, Flevoland, New Land, toerisme, marketing, online