KLM kiest voor middellange afstanden
De strategie voor het
netwerk van luchtvaartmaatschappij KLM richt zich sterker op de middellange
afstanden. Nieuwe bestemmingen: Krakau, Belfast en Montpellier.
Als onderdeel van de zomerdienstregeling vliegt KLM met ingang van 18 mei 2015
dagelijks op de drie bestemmingen. KLM president Pieter Elbers: "We blijven ons
middellangeafstandsnetwerk continu ontwikkelen. Dankzij deze drie nieuwe routes
kunnen we nog meer bestemmingen aan onze klanten bieden, terwijl we ook de
hubfunctie van Amsterdam verder uitbreiden.â€...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: KLM, strategie, bestemming, Elbers