Praktijkboek Social Media To Go voor toerisme, recreatie en hospitality verschenen
Social media zijn de kern van online
communicatie geworden en spelen binnen de werkvelden toerisme, recreatie en
hospitality dan ook een steeds belangrijkere rol. De online ontwikkelingen gaan
erg snel, en al gauw zie je door de bomen het bos niet meer. Om (aankomende) professionals daarbij behulpzaam te zijn, hebben NHTV-docenten Corné
Dijkmans en Jeroen Vinkesteijn het boek "Social Media To Go" geschreven.
Het boek, dat deze week is verschenen, wil hierin overzicht bieden en geeft een zeer praktisch en actueel beeld van de commerciële mogelijkheden van social media voor de terreinen toerisme, recreatie en hospitality. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de toeristisch-recreatieve praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de werkelijkheid van alledag.
'Social media to go, de basis van social media in commerciele bedrijfsvoering' wordt onder andere gebruikt op NHTV internationaal hoger onderwijs in Breda. Het boek is verkrijgbaar via www.socialmediatogo.nl/. Komend voorjaar verschijnt van dezelfde auteurs een tweede praktisch boek over online marketing in toeristisch-recreatieve bedrijfsvoering.
Topics:Marketing
Trefwoorden: social media, marketing