Marketing Europeesche positionering voor en door reisliefhebbers
Reis- en
recreatieverzekeraar Europeesche Verzekeringen presenteert zich vanaf december
2014 met een nieuwe huisstijl en website. Lukas Kreutzer over de gekozen
positionering en de middelen.De Europeesche bouwt verder op de kern van haar bestaan: verzekeringen voor
liefhebbers, door liefhebbers en dat wordt zichtbaar gemaakt in de
herpositionering. De lancering van de nieuwe visuele identiteit markeert de
start van een periode waarin Europeesche laat zien dat zij meer doet om
verzekeringen toe te spitsen op de behoeft...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |