VisitBrabant vraagt achterban om meer tags
VisitBrabant, de toeristische marketingorganisatie van
de provincie Brabant roept zijn achterban op om meer toeristische posts van
tags te voorzien.
Bij VisitBrabant staan de verhalen en beleving van Brabant centraal. Verhalen
die worden verzameld en verspreid via Twitter, Facebooken Instagram. De social community is gestegen tot staat ruim
11.000 Facebook-vrienden en ruim 800 Twitter-volgers.
"De socialmediakanalen van VisitBrabant vormen één grote etalage voor de
Brabantse vrijetijds...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |