Geplaatst op: 17-11-2014
Auteur: Marc Gerlings

VVV meest onmisbare merk in reisorganisaties

VVV meest onmisbare merk in reisorganisaties

Kennisinstituut voor merken EURIB stelde voor de zevende keer de lijst met onmisbare merken samen. In de categorie reisorganisatie staat VVV op de hoogste trede.


Welke merken wil je absoluut niet missen? Zo luidde de centrale vraag die EURIB Nederlandse consumenten voor het zevende jaar op rij heeft voorgelegd. Op grond hiervan werd vorige week EURIB Top-100 Onmisbare Merken 2014 bekend gemaakt.


VVV is door consumenten opnieuw verkozen tot het meest onmisbare merk van Nederland in de categorie "Reisorganisaties”. Daarnaast is het VVV merk in de Top-100 Onmisbare Merken gestegen van de 76ste naar de 56ste plaats, en is de onmisbaarheidsscore verhoogd van 36 naar 39%.


Kees van Wijk: "Kwaliteit in dienstverlening”
"De relevantie van het VVV-merk is onveranderd hoog", aldus Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV Nederland. "De consumenten zijn al bijna 130 jaar bekend met de betrouwbare gidsfunctie van VVV op het gebied van vrijetijd, en blijven dat, in fysieke en digitale zin, waarderen. Het zegt ook iets over de kwaliteit van de dienstverlening zoals die dagelijks door duizenden VVV-medewerkers in het hele land geleverd wordt”.

Trefwoorden: EURIB, VVV, VVV Nederland, Kees van Wijk, merk

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

03/12/19
Referentiekader ontbreekt voor vitale vakantieparken
Referentiekader ontbreekt voor vitale vakantieparken
03/12/19 · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Weet u nog mijn vorige column met daarin een vurig pleidooi dat het tijd wordt voor een minister van...
22/11/19
De plaag van goedkoop, goedkoper, goedkoopst
Het lijkt het toverwoord voor ons brein. Goedkoop. Een spotprijs werkt nog immer als een magneet voo...
14/11/19
Naar toekomstgerichte bewuste bestemmingen
Column van Menno Stokman (CELTH) over de nieuwe rol van de gastvrijheidsindustrie
22/10/19
Pleasure for all; ook Amerikaanse toestanden in Nederland …?
Autistische Amerikaan klaagt Disney aanDe Tampabay Times kopt op 2 oktober jl. ‘Man with Auti...
10/10/19
Thoma Cook Failliet. Wie volgt?
Wat kan de Nederlandse taal toch gortdroog zijn. Kil en koel. Terwijl de aankondiging van de onderga...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

06/12/19
Meldpuntroutes.nl: één plek voor fiets- en wandelmeldingen
Met vele duizenden kilometers bewegwijzerde fiets- en wandelroute is het aanbod voor recreanten in N...
06/12/19
Exclusief voor leden
Tulp Festival 2020 weer groter met 7 extra locaties
Tulp Festival Amsterdam zet de hoofdstad gedurende de hele maand april 2020 in bloei. Voor het zesde...
06/12/19
Festivals weren zal drugsoverlast niet beperken
In reactie op het intrekken van de vergunning van het Hardshock Festival in Hellendoorn, stelt de Ve...
06/12/19
Rode Kruis Bloesemtocht ontvangt $120.000 mediabudget van Google
De afgelopen weken heeft het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland zich ingespannen om v...
06/12/19
Stikstofcrisis zorgt voor natuurevenement #mijnnatuurblijft op 8 december
Natuurorganisaties willen in de stikstofcrisis de natuur een stem geven. Door de opkomt van de hasht...
05/12/19
Exclusief voor leden
650 vrijwilligers nodig voor Songfestival
Gister werden de drie presentatoren bekendgemaakt voor het Songfestival in Rotterdam volgend jaar. V...
05/12/19
Rijk en provincies eens over stikstofmaatregelen
Komen bouwprojecten in de vrijetijdseconomie weer volop in gang? Daar lijkt het wel op. Let als bedr...
05/12/19
Vacansoleil verkoopt campings, focus op touroperating
Vacansoleil gaat zich volledig concentreren op haar touroperatingactiviteiten in kampeervakanties en verkoopt haar vijf eigen campings.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk