Campagne D-reizen met tegenprestaties
Touroperator D-reizen daagt consumenten uit. Als zij nog betere prijzen
voor dezelfde reizen kunnen aantonen zal het bedrijf de consument helpen bij de
vakantie.
Reisassistenten van D-reizen die hoogstpersoonlijk je auto komen wassen, of de
planten water geven als je met vakantie bent. "Wij gaan ver”, is dan ook de
pay-off in de campagne. Consumenten worden uitgedaagd om goedkopere tickets te
vinden dan D-reizen zelf aanbiedt. Ook mogen ze proberen betere deals van
andere reisbureaus aan te dragen bij de samenstel...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: D-reizen, Jan van der Wouw, campagne, online, offline, marketing, toerisme