Beperkt onderscheid in Nederlandse provincies
NBTC start met Regiomerkenonderzoek
Om de kracht van de Nederlandse provincies en regio’s in kaart
te brengen, heeft NBTC Holland Marketing een grootschalig kwantitatief en representatief
onderzoek uitgevoerd onder Nederlanders, Belgen (Vlaanderen) en Duitsers
(Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen). Van alle Nederlandse provincies hebben
Limburg, Noord-Holland en Zeeland het sterkste imago in België. In Duitsland
zijn dit de provincies Noord-Brabant, Drenthe en Overijssel. Het
Regiomerkenonderzoek is in 2013 voor het eerst uitgevoerd en zal tweejaarlijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |