Karin Stiksma

Karin  Stiksma
Karin Stiksma werkt al jarenlang in het sociaal domein. Dat doet ze als toezichthouder, ontwikkelaar van concepten op bestuurlijk niveau, consultant en directeur-bestuurder. Ze heeft voor veel verschillende doelgroepen met beperkingen gewerkt. Zo was ze betrokken bij het programma ‘Kleur Apeldoorn Mee! Van het landschaps- en cultuurevenement Triënnale. Karin is graag internationaal actief; ze studeerde bij Vrijetijdswetenschappen af op een onderzoek naar het strategisch marketing- en management proces bij France Miniature in Parijs. Tijdens haar internationale master Programme in European Leisure onderzocht ze de implementatie van Human Resource Management bij Center Parcs in Engeland, Frankrijk, België en Nederland. In Tokyo was ze actief als marketing director. Ook heeft ze het Apeldoorns UITburo opgericht. Haar kennis en ervaring over mensen met speciale wensen combineert ze nu met haar passie en opleidingsachtergrond; de leisure! Zoals Karin zegt: ‘Ik maak leisure inclusief!’.  Lees ook mijn white paper: https://jointprojects.nl/pleasure-for-all

Contactgegevens Karin Stiksma

Thema:

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/09/20
Exclusief voor leden
RMO toont live restauratie sarcofaag
Tegelijkertijd wordt onderzoek gestart in Simpelveld naar de gevonden villa's
21/09/20
Exclusief voor leden
Ondernemersorganisaties en vakbond vragen om overgangsregime naar nieuw pensioenstelsel
FNV, VNO-NCW en MKB-Nederland roepen het kabinet op om snel gezamenlijk een overgangsregime te ontwikkelen in verband met de komst van het nieuwe pensioenstelsel.
20/09/20
Naamsbekendheid Nederlandse Hanzesteden fors gestegen
De negen Hanzesteden in Oost-Nederland zijn flink in bekendheid gestegen, zowel binnen Nederland als bij Duitsers en Belgen.
20/09/20
HISWA-RECRON wil van Duitse regering meer differentiatie in toeristengebieden
HISWA-RECRON heeft bij het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken geklaagd over de aanwijzing van de gehele provincies Noord- en Zuid-Holland als risicogebied.
20/09/20
KHN verwijt kabinet symboolpolitiek
Koninklijke Horeca Nederland kwalificeert de maatregelen van het Nederlandse kabinet om in de Randstad de coronaepedemie te te dammen als symboolpolitiek. Saillant detail is dat ook KHN erkent dat er voor sommige horeca voorlopig geen toekomst is.
20/09/20
ZooParc Overloon investeert in nieuw expeditiedeel
Dierentuin ZooParc Overloon heeft een nieuw expeditiedeel geopend.
20/09/20
Grote uitbreiding Efteling in de ijskast
De Efteling heeft de investeringsplannen voor nieuwe themagebieden voorlopig on hold gezet. Directe aanleiding is de coronacrisis.
19/09/20
Eerste twee ‘Fietsslingers van Salland’ gelanceerd
Salland Marketing, onderdeel van MarketingOost, lanceert twee nieuwe fietsroutes onder de naam ‘Slinger van Salland’.