12-02-2025 t/m 13-02-2025: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) recreatieprofessional. Tijdens dit event, speciaal ontwikkeld voor recreatieondernemers, marketeers en de technische dienst, ontdek je de nieuwste trends, inzichten en praktische oplossingen om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Tussen 11.00 en 16.00 uur kan er deelgenomen worden aan diverse workshops, lezingen en paneldiscussies. Voor iedere professional is er een passend aanbod: Datum: 12 en 13 februari 2025 Locatie: Evenementenhal Gorinchem Waarom bezoeken? - Neem deel aan de marketeerslunch en bespreek je marketinguitdagingen met experts
- Volg één van de inspirerende workshops, zoals Hoe maak je een marketingplan? Door Johanna Oosterbaan
- Sluit aan bij de ondernemers- of de technieklunch en laat je inspireren door praktijkvoorbeelden
- Volg lezingen over actuele onderwerpen zoals AI, ethisch hacken en het NRIT trendrapport
Met meer dan 60 experts die hun kennis en expertise delen, biedt Recreatie Next Level jou waardevolle inzichten die direct toepasbaar zijn in jouw dagelijkse praktijk. Mis het niet en registreer je ticket via recreatie-nextlevel.nl! Meer informatie op: https://www.recreatie-nextlevel.nl
|
|
20/06/25
Het Nederlandse toerisme heeft in april 2025 een duidelijke groei doorgemaakt ten opzichte van april 2024. Volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) steeg het aantal gasten met 459.000 en het aantal overnachtingen met ruim 2,1 miljoen. Deze stijging is deels toe te schrijven aan autonome groei in het toerisme, maar ook aan de gunstige ligging van de meivakantie en Pasen in 2025.
|
18/06/25
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
|
18/06/25
In de horeca is het al duidelijk zichtbaar, de non-alcoholische dranken worden vaker besteld. Die trend is nu ook zichtbaar in de CBS-cijfers. Het is een belangrijke trend die van invloed is op de horeca in toeristische bedrijven.
|
13/06/25
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
|
13/06/25
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.
|
10/06/25
Fletcher Hotels biedt gasten vanaf deze zomer een nieuwe, duurzame manier om de omgeving te verkennen: de elektrische Opel Rocks. In samenwerking met Opel en mobiliteitspartner SURE Mobility worden 140 van deze compacte stadsauto’s ingezet bij hotels in toeristische regio’s.
|
10/06/25
Aan de Leidsevaart in Haarlem verrijst binnenkort het eerste 5-sterrenhotel van de stad. Vastgoedontwikkelaar Cobraspen Groep transformeert een monumentaal schoolgebouw uit 1883 tot het luxueuze Hotel Palazzo. De gemeente heeft inmiddels toestemming gegeven voor de bestemmingswijziging naar hotel.
|
06/06/25
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
|
|