15-10-2024: Discover Your Future Networking Event

Discover Your Future Networking Event
De Academy for Leisure & Events van de Breda University of Applied Sciences organiseert op dinsdag 15 oktober het Discover Your Future Networking Event. Thema is dit jaar Crossing Bridges - Opening Doors. 

Tijdens dit evenement duiken we in een essentieel onderwerp: hoe vrijetijdsactiviteiten kunnen helpen bij het opbouwen van inclusieve gemeenschappen en een gevoel van saamhorigheid voor iedereen kunnen creëren. In een wereld die vaak verdeeld aanvoelt, waar uitdagingen overweldigend kunnen lijken, kan vrijetijdsbesteding fungeren als een brug - een manier voor mensen uit verschillende achtergronden om met elkaar in contact te komen, ervaringen te delen en betekenisvolle relaties op te bouwen.

Programma:

12:45

Registration Discover Your Future event at the Visitor Center

13:15

Opening by Ajay Kapur - Director Academy Leisure & Events

13:30

Keynote by Ko Koens - Professor of New Urban Tourism : Unlocking

Potential: Can Leisure Help Bridge Divides and Overcome Resistance?

14:15

Parallel session of choice

1.

Co-designing accessible and inclusive leisure and tourism

2.

Forests as spaces for all (species): Proximity, reciprocity and care

3.

Beyond Bias: Designing Inclusive Leisure Spaces

4.

From theory to practice: Unleashing collective creativity

15:30

Networking at the Chapel

16:45

Closing


Het event is gratis toegankelijk na registratie.



Meer informatie op: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=m1gzCjYA6E-oKT7Qkmr4hlFBCSVSkQxJlj9fVv3w4vxUNEwwSkpPMjJTVDVMVFpVSFVSWkNWSVFSRS4u&route=shorturl

||| Nieuws |||

13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
13/03/25
Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
07/03/25
KWbN en VVV Texel verlengen samenwerking: wandelen als duurzame investering in natuur en beleving
Sinds 2022 werken KWbN en VVV Texel samen om wandelen op het eiland te stimuleren. In drie jaar tijd is het aantal wandelaars op Texel toegenomen en zijn er nieuwe routes en initiatieven ontwikkeld.
03/03/25
Artikelen Capita Selecta uit Trendrapport online
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
27/02/25
Koning heropent DNB
Op 26 maart zal de koning samen met de president van De Nederlandsche Bank, Klaas Knot, de officiële openingsceremonie verrichten in het bijzijn van circa 350 genodigden. DNB biedt ook een publiek toegankelijke tentoonstellingsruimte over de functie van de bank in 'De Nieuwe Schatkamer'.
24/02/25
Exclusief voor leden
Dubai +9% groei toerisme
Dubai is al een grote bestemming in toerisme en het noteert bijna een groeicijfer van een gazelle. In 2024 nam het toerisme naar deze Arabische destinatie met 9% toe.
19/02/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs en Centraal Museum versterken positie Utrecht voor bijeenkomsten
Twee bekende iconen van de stad Utrecht, het Centraal Museum Utrecht en Koninklijke Jaarbeurs, slaan de handen ineen om Utrecht te positioneren voor congressen en tentoonstellingen.
17/02/25
Een interactief avontuur vol chocolade en techniek: The Chocolate Factory
Brabant krijgt er een innovatieve, interactieve attractie bij waar bezoekers zelf chocolade kunnen verwerken: The Chocolate Factory. Dat is een unieke attractie in Nederland, combineert de magie van chocolade met technologische innovaties.