06-07-2021: De toekomst van de citymarketing

De toekomst van de citymarketing

Op 6 juli organiseert het Netwerk Citymarketing een hybride bijeenkomst. Vier groepen gaan op locatie in Leiden, Utrecht, 's-Hertogenbosch en Dordrecht met elkaar het gesprek aan. De groepen zijn onderling met elkaar verbonden.


De hamvraag. Waar liggen nu eigenlijk de grootste uitdagingen op het gebied van citymarketing? Dat kunnen thema’s zijn als gevolg van corona, maar ook onderwerpen die vóór corona al relevant waren en dat nog steeds zijn. Hoe denken de teams in Dordrecht, Leiden, 's-Hertogenbosch en Utrecht daarover? Welke praktische handvatten of aanpak zien we om daar concreet mee aan de slag te gaan?


Ontmoet vakgenoten, ga aan de slag met de toekomst van de citymarketing en thema's als financiering, data, lange termijn denken of tweedeling en ga geïnspireerd weer naar huis. Dat alles onder de energieke leiding van Richard Stomp.



Meer informatie op: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-de-toekomst-van-de-citymarketing-157072252335
Topics:Marketing

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/06/21
Exclusief voor leden
Vacansoleil actief op Spaanse markt
De Nederlandse campingspecialist Vacansoleil gaat voor het eerst vakanties verkopen aan Spaanse campingliefhebbers. Spanjaarden zijn fanatieke kampeerders en daarom ziet Vacansoleil groeikansen. “Spaanse vakantiegangers gaan graag in eigen land kamperen, maar ze reizen ook naar andere Zuid-Europese landen”, aldus commercieel directeur Jacky Lambert.
18/06/21
Vakantiepark De Twee Bruggen opent een interactief inspiratiepunt
Vakantiepark De Twee Bruggen heeft samen met Achterhoek Toerisme en de medewerking van Winterswijk Marketing achter de receptie van het park een inspiratiepunt ingericht.
17/06/21
Zoom in op Noordwijk.
Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoek...
15/06/21
Parkstadfilm: een streek die zich telkens opnieuw uitvindt
Visit Zuid-Limburg lanceerde gisteren de film ‘Parkstad, door de tijden heen’, een productie over de wispelturige geschiedenis van Parkstad Limburg. De film is te zien in de kleine cinema in de nieuwe Visit Zuid-Limburg Heerlen-Parkstad Experience.
15/06/21
Kees van Wijk vertrekt bij VVV Nederland
Op 1 juli 2021 vertrekt Kees van Wijk als algemeen directeur van VVV Nederland B.V. Hij wordt opgevolgd door de huidige directeur Giftcards en Transitie Jos Peeters. Kees van Wijk blijft wel actief in Gastvrij Nederland.
10/06/21
Visit Brabant laat XL-Pijl door provincie reizen
Visit Brabant geeft de vorig jaar gestarte campagne ‘Hier moet je zijn in Brabant’ deze zomer extra gas. In Veghel werd een 5 meter hoge pijl geplaatst die de komende acht weken door Brabant gaat reizen.
08/06/21
Global Leisure Group neemt tweederde van voormalig ELI Play over en versterkt positie in Europa
Deze week heeft de Global Leisure Group – dat bestaat uit organisaties als Sidijk en SPI Global Pl...
07/06/21
Internationale award voor campagne Breda Marketing
DMO Breda Marketing heeft met haar campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ een internationale award in de wacht gesleept: een bronzen Indigo Award.