17-06-2021 t/m 18-06-2021: Gezamenlijke B2B workshop verkeersbureaus Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije

Gezamenlijke B2B workshop verkeersbureaus Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije
De verkeersbureaus van Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije presenteren zich op donderdag 17 en vrijdag 18 juni gezamenlijk aan het toeristisch bedrijfsleven in Nederland. Behalve de landelijke verkeersbureaus nemen per land ook zeven toeristische partners deel aan de online webinar, waaronder regionale VVV’s, hotels en attracties. 

Onder het credo ‘Niet ieder voor zich maar alle tezamen’ verenigen de vier Centraal-Europese landen zich sinds 1991 onder de noemer ‘V4’ om zich gezamenlijk sterk te maken voor verscheidene pijlers, waaronder toerisme, kunst en cultuur. De letter ‘V’ staat voor het stadje Visegrad in Hongarije, waar in 1335 een historische conferentie plaatsvond die als inspiratie fungeert voor de V4 groep die in 1991 werd opgericht. De verkeersbureaus van Polen en Tsjechië hebben een vestiging in Nederland, Hongarije en Slowakije niet. Uitnodigingen voor de B2B webinar worden binnenkort door het PR-bureau Baltus Communications verzonden.

De workshop wordt georganiseerd via het gebruiksvriendelijke Netwerkapp platform. Op donderdag 17 juni start de webinar om 09.30 uur met korte presentaties en video’s over de toeristische aantrekkelijkheden van de landen. Vanaf 10.30 tot 16.00 uur kunnen productmanagers van touroperators, reisagenten, ZRA’s en MICE professionals een-op-een in gesprek gaan met vertegenwoordigers van de verkeersbureaus en de 28 participerende partners. Naar keuze kan men ook vrijdag de 18e tussen 10.00 en 13.30 uur individuele gesprekken plannen. Stedentrips, actief toerisme waaronder fietsen en wandelen, wellness, natuur, campings en rondreizen per auto, camper of motor zijn onderwerpen die onder meer aan bod komen. Een week voor aanvang van de webinar staan alle V4 deelnemers op de Networkapp en kunnen de individuele afspraken ingepland worden.

De Nederlandse markt is voor de V4 landen van belang: in 2019 bezochten in totaal circa 1 miljoen Nederlanders deze landen voor een vakantie.


Meer informatie op: http://www.discover-ce.eu/

||| Nieuws |||

29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.