23-04-2021 t/m 24-04-2021: Fiets en Wandelbeurs: online experience

Fiets en Wandelbeurs: online experience
De fysieke Fiets en Wandelbeurs in Jaarbeurs Utrecht op 7 en 8 mei is geannuleerd vanwege de coronacrisis. Maar ze hebben een mooi 'coronaproof' alternatief: de Online Experience.

Voor de Online Experience is de succesvolle formule van de Fiets en Wandelbeurs vertaald naar ‘digitaal’. Ook online is er nog steeds sprake van een plattegrond en van stands, van ervaren fietsers en wandelaars die je advies geven en van lezingen en workshops. Zo blijft het event ook in digitale vorm een mix van informatie en beleving. Deelnemers kunnen bestemmingen bezoeken, lezingen bijwonen, deelnemen aan workshops en bijkomen in het fiets- en wandelcafé.

Bestel tijdig je ticket voor de Online Experience en profiteer van 2 euro korting in de voorverkoop. Je betaalt tot en met 22 april 5 euro per huishouden voor een ticket. Tijdens de online beursdagen kost een kaartje 7 euro. Na aankoop ontvang je een toegangscode en een link, waarmee je 23 en 24 april kunt inloggen op het eventplatform. Na de beurs heb je nog twee weken toegang tot de stands en opgenomen lezingen. Exposanten en lezinggevers zijn dan niet meer aanwezig.


Meer informatie op: https://fietsenwandelbeurs.nl/online-experience/

||| Nieuws |||

27/03/24
Uitbreiding KLM-busdienst
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen.
25/03/24
Exclusief voor leden
Hotel Noordsee sluit zich aan bij Fletcher
Hotelketen ziet een wens in vervulling gaan met een hotel op Waddeneiland Ameland. Per 1 april zal bij Hotel Noordsee de vlag van Fletcher Hotels in top gaan.
22/03/24
Exclusief voor leden
Wereldreistrends
Een interessant onderzoek van Skyscanner die het recente boekgedrag van reizigers wereldwijd in kaart heeft gebracht. Ze rapporteren over reisplannen voor de periode juni-augustus 2024 en spiltsen die uit naar regio.
20/03/24
Veel reisverkeer met Paasweekend
Parijs, Barcelona en Amsterdam zijn de meest populaire bestemmingen voor Nederlanders tijdens het Paasweekend. Naar Nederland komen vooral Duitsers, Belgen en Italianen. De Fransen volgen op plek 4. Dat ziet Booking.com in haar data.
14/03/24
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen.
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen. De platformen scoren een gemiddelde NPS van +63. De Net Promoter Score is een maatstaf voor het meten van klanttevredenheid. Natuurhuisje heeft de hoogste NPS (+86) en Trivago de laagste (+44).
14/03/24
Kampeerbosje Leerdam en De Dassenburcht winnen Gouden Haring
In de categorie Goud Waard ontving Natuurkampeerterrein Kampeerbosje Leerdam een Gouden Haring voor hun prominente rol in het behoud en de versterking van het netwerk Natuurkampeerterreinen.
11/03/24
Update voor fietsroute Venlo - Kleve
Vijf projecten die grensoverschrijdende samenwerking tussen Limburg en Duitsland bevorderen, krijgen subsidie vanuit het Kleinprojectenfonds. Onder meer een fietsroute wordt verbeterd en subsidie maakt gebundelde informatie mogelijk over evenementen.
08/03/24
Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.