27-05-2020: Webinar BUas over Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0

Webinar BUas over Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0
Afbeelding van Alexandra_Koch via Pixabay
Na het succes van de eerste twee webinars over de gevolgen van de coronacrisis voor de branche van Leisure en Toerisme, komt er een vervolg! De eerste activiteit is de webinar Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0 op woensdag 27 mei.

Inmiddels weet iedereen in de branche wat het nieuwe perspectief is m.b.t. exit strategie van de regering. De vraag is nu: Hoe kan uw bedrijf het beste inspelen op de nieuwe werkelijkheid? 

In deze webinar delen Goof Lukken, Myrian Ermes, @Tijsvanes, @Joepcoolen en @Wesley Put inspirerende voorbeelden van collega’s in de leisure-, horeca-, het toerisme- en de eventsector. Bovendien laten we u kennis maken met Design Thinking. Op deze wijze gaat u aan de slag om uw product te innoveren en klaar te maken voor de komende 1,5 meter economie! 

De gratis webinar vindt plaats online op woensdag 27 mei van 10.00-12.30 uur Indien u interesse heeft, kunt u een e-mail sturen voor vrijdag 21 mei naar innovationsquare@buas.nl

U ontvangt dan het volledige programma en kunt u dan aanmelden en uw keuze doorgeven voor een round table. Er zijn round tables over de dag- en verblijfsrecreatie, horeca, reis- en bestemmingsmarketing en de langere termijn effecten van deze Corona crisis.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/06/20
Prima 2019 voor toerisme in de Achterhoek
De Achterhoek heeft het in 2019 toeristisch gezien uitstekend gedaan. . In deze coronatijd lijkt het vreemd om terug te kijken op toeristisch 2019. Toch geeft het een goede indicatie van de toeristische slagkracht van een regio en de uitgangspositie die het inneemt voor herstel.
03/06/20
Snelfietsroutes toeristisch benutten
DMO’s kunnen het snelfietsnetwerk in hun regio benutten om de fietsbeleving te optimaliseren en een aantrekkelijk aanbod voor de e-bike op te bouwen. Dat schrijven RBT Heuvelrug & Vallei en NBTC Holland Marketing in een gezamenlijke verkenning.
31/05/20
Hoe Breda de heropening van de horeca aangrijpt voor een breed actieplan
Breda Marketing heeft de campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ gelanceerd. Daarnaast wordt een Taskforce Toerisme opgezet die aansluit bij provinciale en landelijke herstelplannen.
28/05/20
Fietsroute Waddenkust moet Friese kustregio een boost geven
Friesland krijgt een doorgaande fietsroute langs de kust van de Waddenzee, met zicht op de Wadden. Daardoor moet de economie en toerisme in de kustregio een boost krijgen.
28/05/20
Veluwe gaat recreatiezonering invoeren
De Veluwe krijgt een recreatiezonering. Die moet het evenwicht tussen natuur en recreatie herstellen.
20/05/20
MarketingOost lanceert heatmap en dashboard voor vrijetijdseconomie
Marketing Oost presenteert een heatmap van drukke locaties in de provincie.
18/05/20
Archeo Route Limburg uitgebreid met vijf nieuwe locaties
In deze tijd van afstand houden, zijn activiteiten in de open lucht populairder dan ooit. Maar doelloos wandelen of fietsen is best lastig. Mensen willen graag een bestemming, een doel. Dat kan met de Archeoroute Limburg.
18/05/20
Fietsen door de Bomen wint World Landscape Architecture Award
Het project ‘Fietsen door de Bomen’ in Belgisch Limburg blijft maar prijzen winnen. Na een Iconi...