27-05-2020: Webinar BUas over Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0

Webinar BUas over Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0
Afbeelding van Alexandra_Koch via Pixabay
Na het succes van de eerste twee webinars over de gevolgen van de coronacrisis voor de branche van Leisure en Toerisme, komt er een vervolg! De eerste activiteit is de webinar Leisure en Toerisme in de 1,5 meter economie 2.0 op woensdag 27 mei.

Inmiddels weet iedereen in de branche wat het nieuwe perspectief is m.b.t. exit strategie van de regering. De vraag is nu: Hoe kan uw bedrijf het beste inspelen op de nieuwe werkelijkheid? 

In deze webinar delen Goof Lukken, Myrian Ermes, @Tijsvanes, @Joepcoolen en @Wesley Put inspirerende voorbeelden van collega’s in de leisure-, horeca-, het toerisme- en de eventsector. Bovendien laten we u kennis maken met Design Thinking. Op deze wijze gaat u aan de slag om uw product te innoveren en klaar te maken voor de komende 1,5 meter economie! 

De gratis webinar vindt plaats online op woensdag 27 mei van 10.00-12.30 uur Indien u interesse heeft, kunt u een e-mail sturen voor vrijdag 21 mei naar innovationsquare@buas.nl

U ontvangt dan het volledige programma en kunt u dan aanmelden en uw keuze doorgeven voor een round table. Er zijn round tables over de dag- en verblijfsrecreatie, horeca, reis- en bestemmingsmarketing en de langere termijn effecten van deze Corona crisis.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/06/20
Gemeenten Land van Cuijk steken 35.000 euro in herstelcampagne
De vijf gemeenten in het Brabantse Land van Cuijk hebben besloten om uit hun samenwerkingsbudget een bedrag van 35.000 euro beschikbaar te stellen voor een toeristisch hersteloffensief.
04/06/20
Breda sluit VVV-winkel
De deuren van de Bredase VVV winkel, onderdeel van Breda Marketing, gaan definitief op slot. De winkel lijdt al geruime tijd verlies en pogingen het tij te keren hebben niet voor een ommekeer gezorgd.
26/05/20
VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.
25/05/20
iPublishing pakt sterke positie in jongerenreizen
Online mediabedrijf iPublishing heeft een portfolio van 7 jongerenvakantie websites, 14 gerelateerde premium domeinnamen en social media kanalen overgenomen van Summer Sites.
20/05/20
VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker
Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan beste...
07/05/20
Perspectief voor ondernemers
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen heeft vier scenario’s voor de toeristisch-recreatieve sector ontwikkeld. Volgens directeur Herre Dijkema moeten die scenario’s ondernemers perspectief op de toekomst bieden.
20/04/20
Kennismaken met het Kennisnetwerk Destinatie Nederland
Het Kennisnetwerk Destinatie Nederland heeft een digitale corporate brochure uitgebracht om haar stakeholders te informeren over haar strategie, programmalijnen, activiteiten en organisatie.
17/04/20
Eerste VVV Inspiratiepunt Achterhoek opgeleverd in Winterswijk
In Winterswijk is het eerste VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek klaar om, zodra de maatregelen dit weer toelaten, haar deuren te openen. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele manier inspiratie opdoen over Winterswijk en de Achterhoek.