01-10-2019 t/m 02-10-2019: RED Online Marketing organiseert 2-daagse inspiratiereis naar Dublin

RED Online Marketing organiseert 2-daagse  inspiratiereis naar Dublin
Photo by Arthur Osipyan on Unsplash
Het Utrechtse online marketing bureau RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om een inspiratiereis te organiseren naar Dublin. Tijdens de 2 daagse reis op 1 en 2 oktober  worden de 3 grote tech marketing bedrijven bezocht, Microsoft, Facebook en uiteraard Google. Bij deze bedrijven worden door industrie experts sessies gegeven over de laatste ontwikkelingen in consumentengedrag en online marketing.

Oprichter Roy Platje zegt: "Bij RED Online Marketing delen we graag onze kennis met professionals uit de reis- en recreatiebranche. In het verleden deden we dit door het geven van webinars en bijvoorbeeld de ANVR Masterclasses. Ook voor de Recron hebben we in bijna elke provincie wel op het podium gestaan. Voor ons 10 jarig bestaan hebben we een congres georganiseerd met onder andere Bas Hoogland (Landal), Atilay Uslu (Corendon) en Frank Oostdam (ANVR) als sprekers. Maar dat was gewoon in Nieuwegein. Later zijn we met een klein aantal klanten naar Dublin gegaan, deze trip was erg inspirerend.”

Hij vervolgt: "Nu we 12,5 jaar bestaan wilden we iets bijzonders organiseren. Een grote groep van 100 klanten en professionals meenemen om de grote online marketing spelers te bezoeken, naar topsprekers te luisteren en samen te netwerken. Door de samenwerking  met de Reis Management Club is het gelukt om dit te kunnen organiseren tegen zo laag mogelijke kosten. Een tweedaags congres, met vlucht, vervoer, prachtig hotel en goede sprekers voor € 459 is natuurlijk een zeer eerlijke prijs. Onze klanten krijgen ook nog eens een flinke korting”

Op de vraag waarom ondernemers mee moeten gaan zegt hij: "Het is echt een unieke kans om vanuit de eerste hand meer te leren over de online marketing trends van de komende jaren, en hoe je als bedrijf hiermee om kunt gaat. Wij als online marketing bureau zien zeer grote verschuivingen. Uiteraard in de kanalen die de klant kiest op zijn zoektocht naar de perfecte vakantie. Maar ook met de middelen, wat gaat Voice search doen de komende jaren bijvoorbeeld. Daarnaast is het natuurlijk een unieke kans om bij Google,  Microsoft en Facebook binnen te kijken en te netwerken. Alleen dankzij de zeer goede prestaties met onze klanten zijn we in staat geweest om met zo’n grote groep bij deze top-techbedrijven langs te mogen komen.”


Meer informatie op: https://redonlinemarketing.nl/inspiratiereis-dublin/
Topics:Marketing

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

13/08/19
Vliegende mascotte Taiwan Tourism zweeft boven Overijssel
Om de veelzijdigheid van Taiwan te delen en bekendheid in alle windrichtingen te vergroten toert Ta...
13/08/19
Exclusief voor leden
Routeapp Landschap Overijssel 17.500 keer per maand gedownload
Om wandelaars en fietsers te inspireren om er vaker op uit te gaan en meer te ontdekken in het land...
09/08/19
Beleefweek koppelt Limburgse natuur aan streekproducten
De Beleefweek Limburg 2019 laat het Limburgse landschap beleven en streekproducten komen ruim aan b...
07/08/19
Mooie stations bij bekende toeristische steden (+ video)
Met een overtuigende meerderheid hebben treinreizigers en bezoekers 'Hoofdstation' Groningen verkoz...
06/08/19
Exclusief voor leden
Campagne Lekker Fietsen 2019 sterk online en in print
In de maand mei hield Visit Veluwe de campagne Lekker Fietsen. De campagne kreeg veel aandacht onli...
05/08/19
Exclusief voor leden
Varend Corso vaart in 2020 mogelijk door tot Den Haag
Dit jaar keken volgens de opgave van de organisatie van Varend Corso Westland rond de 550.000 mensen...
24/07/19
Exclusief voor leden
Roompot stopt sponsoring wielerploeg
Na vijf jaar stopt Roompot met het investeren in een wielerploeg. Dat betekent dat de huidige ploeg...
24/07/19
Creatieve producten voor touringcars door studenten
De opleiding toerisme en recreatiemanagement van Hogeschool VIVES campus Brugge en opleiding Thomas...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk