01-10-2019 t/m 02-10-2019: RED Online Marketing organiseert 2-daagse inspiratiereis naar Dublin

RED Online Marketing organiseert 2-daagse  inspiratiereis naar Dublin
Photo by Arthur Osipyan on Unsplash
Het Utrechtse online marketing bureau RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om een inspiratiereis te organiseren naar Dublin. Tijdens de 2 daagse reis op 1 en 2 oktober  worden de 3 grote tech marketing bedrijven bezocht, Microsoft, Facebook en uiteraard Google. Bij deze bedrijven worden door industrie experts sessies gegeven over de laatste ontwikkelingen in consumentengedrag en online marketing.

Oprichter Roy Platje zegt: "Bij RED Online Marketing delen we graag onze kennis met professionals uit de reis- en recreatiebranche. In het verleden deden we dit door het geven van webinars en bijvoorbeeld de ANVR Masterclasses. Ook voor de Recron hebben we in bijna elke provincie wel op het podium gestaan. Voor ons 10 jarig bestaan hebben we een congres georganiseerd met onder andere Bas Hoogland (Landal), Atilay Uslu (Corendon) en Frank Oostdam (ANVR) als sprekers. Maar dat was gewoon in Nieuwegein. Later zijn we met een klein aantal klanten naar Dublin gegaan, deze trip was erg inspirerend.”

Hij vervolgt: "Nu we 12,5 jaar bestaan wilden we iets bijzonders organiseren. Een grote groep van 100 klanten en professionals meenemen om de grote online marketing spelers te bezoeken, naar topsprekers te luisteren en samen te netwerken. Door de samenwerking  met de Reis Management Club is het gelukt om dit te kunnen organiseren tegen zo laag mogelijke kosten. Een tweedaags congres, met vlucht, vervoer, prachtig hotel en goede sprekers voor € 459 is natuurlijk een zeer eerlijke prijs. Onze klanten krijgen ook nog eens een flinke korting”

Op de vraag waarom ondernemers mee moeten gaan zegt hij: "Het is echt een unieke kans om vanuit de eerste hand meer te leren over de online marketing trends van de komende jaren, en hoe je als bedrijf hiermee om kunt gaat. Wij als online marketing bureau zien zeer grote verschuivingen. Uiteraard in de kanalen die de klant kiest op zijn zoektocht naar de perfecte vakantie. Maar ook met de middelen, wat gaat Voice search doen de komende jaren bijvoorbeeld. Daarnaast is het natuurlijk een unieke kans om bij Google,  Microsoft en Facebook binnen te kijken en te netwerken. Alleen dankzij de zeer goede prestaties met onze klanten zijn we in staat geweest om met zo’n grote groep bij deze top-techbedrijven langs te mogen komen.”


Meer informatie op: https://redonlinemarketing.nl/inspiratiereis-dublin/
Topics:Marketing



||| Twitter |||

||| Nieuws |||

13/11/19
Sponsor voor Invictus Games Den Haag
Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresente...
12/11/19
Trendrapport Live: Gratis kennismiddag rond Trendrapport
Op maandagmiddag 25 november 2019 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT bij het CBS in Den Haag het jaarlijkse event Trendrapport Live.
08/11/19
Exclusief voor leden
MRA's personaliseren reizen met cadeaus
TUI at Home, de franchisetak van TUI voor mobiele reisagenten (MRA’s), lanceert vandaag een beslot...
06/11/19
Groningen lanceert narratief en nieuw merk rond oude slogan
De bekendste regiomarketingslogan van Nederland ‘Er gaat niets boven Groningen’, bestaat dertig jaar. Tijd voor Marketing Groningen om daar bij stil te staan en te gaan vertellen waarom er nog steeds niets boven Groningen gaat en vooral hoe dat doorverteld kan worden.
04/11/19
Kennisnetwerk Destinatie Nederland en Hogescholen Toerisme & Leisure werken samen op doorontwikkeling destinatiemanagement
Kennisnetwerk Destinatie Nederland, een initiatief van VVV Nederland bestaande uit 70 destinatie- en citymarketingorganisaties, en het Landelijk Overleg Tourism Management hebben een samenwerkingsintentie getekend.
01/11/19
De 12 sterke redenen om je in te schrijven op Vakdag Zet je regio op de kaart
Is regionale ontwikkeling voor jouw bedrijf of gemeente een noodzaak? Waarschijnlijk is het antwoord...
31/10/19
Booking.com zoekt vrouwen met passie voor techniek
Evenals voorgaande jaren werkt Booking.com dit jaar samen met Web Summit om het bewustzijn te vergro...
30/10/19
Wilbert Lek nieuwe algemeen directeur Rotterdam Partners
Wilbert Lek wordt vanaf 1 november de nieuwe algemeen directeur van Rotterdam Partners. Lek was sind...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk