01-10-2019 t/m 02-10-2019: RED Online Marketing organiseert 2-daagse inspiratiereis naar Dublin

RED Online Marketing organiseert 2-daagse  inspiratiereis naar Dublin
Photo by Arthur Osipyan on Unsplash
Het Utrechtse online marketing bureau RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om een inspiratiereis te organiseren naar Dublin. Tijdens de 2 daagse reis op 1 en 2 oktober  worden de 3 grote tech marketing bedrijven bezocht, Microsoft, Facebook en uiteraard Google. Bij deze bedrijven worden door industrie experts sessies gegeven over de laatste ontwikkelingen in consumentengedrag en online marketing.

Oprichter Roy Platje zegt: "Bij RED Online Marketing delen we graag onze kennis met professionals uit de reis- en recreatiebranche. In het verleden deden we dit door het geven van webinars en bijvoorbeeld de ANVR Masterclasses. Ook voor de Recron hebben we in bijna elke provincie wel op het podium gestaan. Voor ons 10 jarig bestaan hebben we een congres georganiseerd met onder andere Bas Hoogland (Landal), Atilay Uslu (Corendon) en Frank Oostdam (ANVR) als sprekers. Maar dat was gewoon in Nieuwegein. Later zijn we met een klein aantal klanten naar Dublin gegaan, deze trip was erg inspirerend.”

Hij vervolgt: "Nu we 12,5 jaar bestaan wilden we iets bijzonders organiseren. Een grote groep van 100 klanten en professionals meenemen om de grote online marketing spelers te bezoeken, naar topsprekers te luisteren en samen te netwerken. Door de samenwerking  met de Reis Management Club is het gelukt om dit te kunnen organiseren tegen zo laag mogelijke kosten. Een tweedaags congres, met vlucht, vervoer, prachtig hotel en goede sprekers voor € 459 is natuurlijk een zeer eerlijke prijs. Onze klanten krijgen ook nog eens een flinke korting”

Op de vraag waarom ondernemers mee moeten gaan zegt hij: "Het is echt een unieke kans om vanuit de eerste hand meer te leren over de online marketing trends van de komende jaren, en hoe je als bedrijf hiermee om kunt gaat. Wij als online marketing bureau zien zeer grote verschuivingen. Uiteraard in de kanalen die de klant kiest op zijn zoektocht naar de perfecte vakantie. Maar ook met de middelen, wat gaat Voice search doen de komende jaren bijvoorbeeld. Daarnaast is het natuurlijk een unieke kans om bij Google,  Microsoft en Facebook binnen te kijken en te netwerken. Alleen dankzij de zeer goede prestaties met onze klanten zijn we in staat geweest om met zo’n grote groep bij deze top-techbedrijven langs te mogen komen.”


Meer informatie op: https://redonlinemarketing.nl/inspiratiereis-dublin/
Topics:Marketing

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/02/20
Exclusief voor leden
Toerisme levert Vlaanderen meer dan 7 miljard euro op
Toerisme draagt meer dan 7 miljard euro bij aan de Vlaamse economie en is de afgelopen twee jaar met 260 miljoen euro gegroeid.
21/02/20
Green Key voor alle Europese Center Parcs parken
Alle parken van Center Parcs in Europa zijn Green Key gecertificeerd. Wat heeft Center Parcs bereikt?
21/02/20
Exclusief voor leden
Fors omzetverlies luchtvaart voor Coronavirus
De uitbraak van het Cornavirus in China heeft AITA genoopt haar prognose voor de groei van de luchtvaart bij te stellen. Vooral in de regio gaat de omzet van de luchtvaartmaatschappijen scherp omlaag.
21/02/20
Exclusief voor leden
Stedelijk Museum Schiedam voorgedragen voor één miljoen euro subsidie
Het Stedelijk Museum Schiedam wordt vanuit de provincie Zuid-Holland voorgedragen aan het rijk om in...
21/02/20
Immaterieel Erfgoed als toeristische bestemming
Wat zijn de kansen en uitdagingen bij immaterieel erfgoedtoerisme? Dat wordt bekeken tijdens het con...
20/02/20
Stemming en koopbereidheid Nederlandse consument stabiel
De stemming onder Nederlandse consumenten verandert volgens het CBS nauwelijks.
20/02/20
Gelderland heeft forse groene ambities
Gelderland heeft met de Rijksoverheid afgesproken om 10.500 hectare nieuwe natuur aan te leggen voor...
20/02/20
Landgoed Hizzard voor de tweede keer Camperlocatie van het jaar
Landgoed Hizzard in Friesland is door camperaars gekozen tot Camperlocatie van het jaar 2020.