01-10-2019 t/m 02-10-2019: RED Online Marketing organiseert 2-daagse inspiratiereis naar Dublin

RED Online Marketing organiseert 2-daagse  inspiratiereis naar Dublin
Photo by Arthur Osipyan on Unsplash
Het Utrechtse online marketing bureau RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om een inspiratiereis te organiseren naar Dublin. Tijdens de 2 daagse reis op 1 en 2 oktober  worden de 3 grote tech marketing bedrijven bezocht, Microsoft, Facebook en uiteraard Google. Bij deze bedrijven worden door industrie experts sessies gegeven over de laatste ontwikkelingen in consumentengedrag en online marketing.

Oprichter Roy Platje zegt: "Bij RED Online Marketing delen we graag onze kennis met professionals uit de reis- en recreatiebranche. In het verleden deden we dit door het geven van webinars en bijvoorbeeld de ANVR Masterclasses. Ook voor de Recron hebben we in bijna elke provincie wel op het podium gestaan. Voor ons 10 jarig bestaan hebben we een congres georganiseerd met onder andere Bas Hoogland (Landal), Atilay Uslu (Corendon) en Frank Oostdam (ANVR) als sprekers. Maar dat was gewoon in Nieuwegein. Later zijn we met een klein aantal klanten naar Dublin gegaan, deze trip was erg inspirerend.”

Hij vervolgt: "Nu we 12,5 jaar bestaan wilden we iets bijzonders organiseren. Een grote groep van 100 klanten en professionals meenemen om de grote online marketing spelers te bezoeken, naar topsprekers te luisteren en samen te netwerken. Door de samenwerking  met de Reis Management Club is het gelukt om dit te kunnen organiseren tegen zo laag mogelijke kosten. Een tweedaags congres, met vlucht, vervoer, prachtig hotel en goede sprekers voor € 459 is natuurlijk een zeer eerlijke prijs. Onze klanten krijgen ook nog eens een flinke korting”

Op de vraag waarom ondernemers mee moeten gaan zegt hij: "Het is echt een unieke kans om vanuit de eerste hand meer te leren over de online marketing trends van de komende jaren, en hoe je als bedrijf hiermee om kunt gaat. Wij als online marketing bureau zien zeer grote verschuivingen. Uiteraard in de kanalen die de klant kiest op zijn zoektocht naar de perfecte vakantie. Maar ook met de middelen, wat gaat Voice search doen de komende jaren bijvoorbeeld. Daarnaast is het natuurlijk een unieke kans om bij Google,  Microsoft en Facebook binnen te kijken en te netwerken. Alleen dankzij de zeer goede prestaties met onze klanten zijn we in staat geweest om met zo’n grote groep bij deze top-techbedrijven langs te mogen komen.”


Meer informatie op: https://redonlinemarketing.nl/inspiratiereis-dublin/
Topics:Marketing

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/09/19
Exclusief voor leden
Landmark Vensters op Ginkelse Heide
Op de Ginkelse Heide heeft de Britse veteraan John Jeffries het Landmark Vensters op het Verleden onthuld om daarmee de luchtlandingen van 18 september 1944 te herdenken.
19/09/19
Consumentenvertrouwen daalt weer
De stemming onder Nederlandse consumenten is opnieuw negatief.
19/09/19
Roompot clustert wensaanvragen in Wensweken
Roompot krijgt zoveel aanvragen voor aanvragen voor wensen en sponsoring dat het deze aanvragen gaat clusteren om zo een eerlijker verdeling te krijgen.
18/09/19
Honderden Roompot-medewerkers proberen zaterdag record op World Cleanup Day te verbeteren
Zaterdag vindt de 2019 editie plaats van de World Cleanup Day. Honderden medewerkers van Roompot Vak...
18/09/19
Mini-campingsamenwerking Mijn Lievelingsplek wint innovatieprijs
Mijn Lievelingsplek, een samenwerkingsverband van 17 minicampings in Zeeland, heeft de PROFIT-innovatieprijs gewonnen.
18/09/19
Campingeigenaar moet ontruimingskosten betalen
Een campingeigenaar in Leersum moet de ontruimingskosten die de gemeente maakte, betalen. Dat blijkt uit een uitspraak van de bestuursrechter in een zaak tussen de gemeente Utrechtse Heuvelrug en de camping.
17/09/19
ANWB reorganiseert reisbedrijf
De ANWB gaat haar reisbedrijven reorganiseren en samenbrengen onder één ANWB Reizen-organisatie. Van alle merken blijven alleen Camperspecialist Travelhome en SNP Natuurreizen in de markt.
17/09/19
Droomparken en Ticketsplus lanceren Droomuitjes.nl
In samenwerking met Ticketsplus lanceert Droomparken een nieuwe website genaamd: www.droomuitjes.nl. Via deze portaal biedt zij haar gasten ontdekmomenten rondom de veertien Droomparken verspreid over Nederland.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk